پس لرزه

بدترین کاری که بشرِ دوپایِ پتانسیل دار برای رفع تقریبا تمام نیازهایش به تنهایی ،میتواند انجام دهد صله رحم و ایجاد روابط اجتماعی است.به غلط  کردمی افتاده ام آن سرش ناپیدا.به پدر میگویم بیا خانه را بفروشیم و برویم ازینجا.اینجا دیگر خانه نمیشود.هتل شده.خانه مادربزرگ شده.هر که میخواهد می آید،هر که میخواهد میرود.بیش از حد عمومی شده و من هیچ چیزِ عمومی ای را دوست ندارم.حتی خودِ شماها وقتی خواننده هایتان زیاد میشود و معروف میشوید را هم دوست ندارم.کیفیتتان می آید پایین.همه میشناسنتان و دیگر فقط مالِ من نیستید!.عمومی میشوید.خانه ای که بیش از خودمان چهارنفر در آن حضور داشته باشند عمومی است.باید کنار بیایم با اینکه دایی ممد پایه ثابت وعده های غذایی ماست.خسیس نیستم.دولقمه غذا است دیگر.تف به این کاهدان که بخواهم حرصش را هم بزنم.اما من حساسم روی تایم ناهار.آنقدر حساس که گاهی سایه پدرم بر روی بشقابم هم مرا اذیت میکند و غذایم را می آورم داخل اتاقم میخورم.دایی ممد قانون خانه ما را هم نمیداند.که اگر کسی لیوانی نمک دانی چیزی خواست و همه سر سفره نشسته بودیم،خودش پا میشود میرود می آرد!نه من میگویم مامان پاشو لیوان به من بده نه پدرم به داداش کوچیکه میگوید پسرم پاشو نمک دان بده دستم.واقعا زشت است وقتی من دارم کوفت میکنم تو هم همین طور بگویی دایی جان برو پارچ آب را بیاور.پارچ آبُ مرض .فاکتور بگیریم دایی ممد مطلقه را،از آن بدتر دیگر دایی ها و زندایی ها هستند.ها.توضیح بدم دیگر؟دایی ممد مجرد نیست.مطلقه است.دیگر دایی ها.زندایی وسطی و دقیقا وسطی(ینی زنِ داییِ وسطی) از در پریده داخل و بدون سلام میگوید شامتان حاضر نیست؟ابرویی بالا داده و گفتم زنگ میزدی زودتر برات آماده کنیم!شرمنده!.مینشیند وسط حیاط و منتظر میماند من برایش سفره پهن کنم و غذا جلویش بگذارم.گفتم که،من خسیس نیستم.دو لقمه است با یکدیگر کوفت میکنیم.ولی از آدم مفت خور و طلب کار که باید همه در خدمت او باشند بدم می آید.خیر سرمان خانه ما هنوز بهم ریخته است.آنقد که فرش هم نداریم و در حیاط می زی ایم و تو،در حالی که لکه رنگی روی لباسم و عرق صورتم را میبینی میگویی برو برای پسرم آب لیمو درس کن!.او بچه است. دلم نمی آید.ولی آن لیوانی که خودت خوردی زهرمارت شود زندایی وسطی.حوصله هیچکدامتان را ندارم.خدا را شکر پارسال خودم آنقدر کم کاری کردم که نمیتوانم بگویم شما مزاحمم بودید و هی مهمان بودید و لش کرده بودید خانه ما و دلیل گندی که به کنکور زدم شما بودید.ولی امسال این اتفاق دارد می افتد و ذره ای دیگر به مغزم فشار بیاورید دیگر نیشگون گرفتن های مادرم از من که بیخیال،که ول کن،که زشته جواب نخواهد داد و تویِ رویتان خواهم گفت لطفا مزاحم نشوید!نشوید!.بابا ما خودمان هم اضافی هستیم.حوصله یکدیگر را هم نداریم.مادرم میگوید مشکل روانی دارم که از فامیل خوشم نمی آید،از مهمانی،از داداش هایش و خصوصا زن داداش هایش .شاید هم دارم.بهرحال بیمار هستم و باید مراعاتم را کرد.مراعات کنید.میدانم از نوشتن این متن پشیمان خواهم شد.امروز حال عحیبی داشتم و احتمالا هورمون هایم هم بهم ریخته باشد.در هر صورت احساسم بعد از پشیمانی تغییر زیادی نخواهد کرد.شما همان مزاحم های رو مخ هستید، من هم همان مشکل دار روانی

گوش بدیم به صدای شب تو خونه ما
با این که ممکنه پشیمون بشی... ولی کاملا حق داری :|
منم جای تو بودم همین حسو داشتم...

از حسم پشیمون نیستم.حسم همونه.از نوشتنش پشیمون میشم.دوس ندارم مشکلات خونوادگی رو بیارم اینجا بهرحال خونوادن!اما رو مخمن بارخدایا-_-

منم از اکثریت فامیل خوشم نمیاد، خیلی رو اعصابن-__-

همون که تو درباه من گفتم

یروز میرم تو یه غار نهایتا دست آندره رو هم بگیرم ببرم
چیکار کنم تو این شلوغی -_-

من می گم خونه ما دار الماتمه
همیشه تمام مشکلات تو خونه ما مطرح میشه و این مسئله بی تاثیر از بچه بزرگ بودن پدرو مادرم نیست...
ولی خب من هم مثل تو گاهی واقعا کلافه می شم...

بحث تعارفه.دست من باشه یکاری میکنم بهشون برن اصن دیگه هم برنگردن:)))))ولی خب هی میگن زشته زشته:| چی زشته؟زشت این کاراییه که اینا میکنن

پست‌هایی رو که با این نثر رسمی می‌نویسی دوست ندارم، چون اغلب یعنی حالت خوب نیست :)

من کلا دو تا پست نوشتم شانسی هم حال بد درومدن!وگرنه این نثر فقط مال حال بد نیست.ازین به بعدم همینه:دی

ولی خب حالم خوبه:)عالی نیست ولی خوبه.بیشتر عصبانی بودم از دستشون سطحی و بیرونی تا اینکه از درون خودم حالم بد باشه.دیشبم که خوابیدم الان صبح شده شسته برده:))

از اول نباید بهشان رو میدادید ، البته کسانی که اینقدر پرو هستند (زن دایی وسطی) در هر صورت روی مخ استند :|
خدارا شکر فقط بچه های خواهرم میروند روی اعصابم که آن را هم با داد زدن سرشان صاف و صوف میکنم :))

چه خاله خشنی!:/ :)))خودمم اینجوریم البته:دی ولی خاله نیستم و هیچوقتم نمیشم-_-

اگه الان صدای خواهرزاده هارو ضبط کنم و واست بفرستم میفمی حق داریم سرشون داد بزنیم یا نه :/ :))

جان بنفش صداشونو ضبط کن=)))صدا دوس دارم:دی

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان