به کمتر از فعلی که سر دلبرم آوردی فکر نمیکنم برات پری جون.

فیروزه ام، دلبرین اتود فیروزه ایمو پیدا کردم. و دزدشو هم. آش و لاشه. نابود. حس مردی رو دارم که یه ماهه زنش گم شده وقتیم پیداش کرده میبینه بش تجاوز کردن .. حالا چجوری خوشال باشم از پیدا شدنش؟ زنم داره گریه میکنه لهنتیا :( 

خداییی؟ چه طور؟ از کجا ؟😳😳😳😳😳😳😱

تو همون کتابخونه که امروز هردومون بودیم شک هم ندارم از کنارت رد شده م ولی همو ندیدیم و نشناختیم =)))) فردا میبینمت حالا برات میگم -.- میبینی دختره رو تو... قشنگ نگاش کن مث من پشمات بریزه دزد شاخ و دم نداره. همونیه که براش سوالاشو حل میکردی. بغل دستیته. باهاش میخندیدی. همون عنترک بانویی که دیده تت تا کمر رفتی داخل آشغالدونی رم گشتی که شاااید نکنه وقتی آشغالامو ریختم توش دسم بوده انداختم توش و هیچی نگفته. دارم میسوزماااا. یه ماهه... عوضی -.- چقد دعا به جونش کردم بمیره خراب شه بره زیر تریلی سگا بخورنش چرخ گوشت شه داعش بیاد براش ترامپ بخوره تو سرش همون اتود تو دستش بشه سرطان پوست و شونصد دعای دیگر که اونطوری خون به جیگرم کردههه -.- امشب تو خواب سکته کنه راحت شه بی درد تره براش تا فردا من برم براش. یادم میفته چقد براش وقت گذاشتم و چقد کوفتایی که اینجا جا نمیشن حالم از خودم بهم میخوره. از آبجی صدا زدناش. گوه خوردم من مهربون باشم با کسی ازین به بعد.


حالا همه چی به یه ورررر، اینکه جای دندوناش روشه داره میکشتم -.- مث سگ گاز گرفته و تو دهنش بوده عملا. من حیث تشبیه و موضوع پست الان با اتودم اینطوریم که داریم تست حل میکنیم، یهو سرشو میبینم جای اون روشه میخوام آتیش بگیرم -.- فک کن مثلا داری زنتو میبوسی ببین گردنش کبوده :( خدایا منو نگه دار فردا کار دس خودم ندم با این پری جون :(

ای وای 😳😱

نچ نچ نچ . هعی روزگار ...

آقا قشنگ گرفتم منظورتو ، اصن تشبیهت عالیییه عالی 😂

 :)))

راحیل اسکلم کردی؟ نیومدی که :( =))))

:)))))))  تشبیهاتت عالیه

 

منم یه لنگه جورابمو گم کردم چند روزه. ینی الان تو پای کیه؟!

من تو کیفم جوراب اضافه می‌ذارم همیشه

نو بود :(

مطمئنم بیرون خونه گمش کردم

اتفاقا یه بزرگوار خصوصی اومد گفت این چه تشبیهیه آخه. بزرگوار، کامنتای مرتبط با پستو همینجا این زیر بذار خب همه رو با هم کنار هم داشته باشم. اصن ازین به بعد برا پست خصوصی کامنت بدی و کامنتاش باز باشه میام با ذکر نامت و محتوای کامنتت خودم اینجا به جات کامنت میدم D:

منم میذارم لهنتی =))))) ینی تو کیف من همه چی هست البته...
ببین بهش محبت نکردی اینم راحت ازت کنده شده رفته :( 
پای کسی نیست لنگه به درد نمیخوره خب. نگران نباش. تنها مونده. من خاک تو سرمه که ناموسم جلو چشم پرپر شده و میبینم آب شدنشو :(

😐😐(به همین اموجی های پوکر فیس بسنده میکنم)

:)))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان