فالوورای عزیزم

ناموسا این روزا دلتون خوشِ چیه؟

هیچی والا

هیچی هیچی هم نمیشه عا. یه چی هست بالاخره ته ته ته ذهن آدمیزاد که به امید اونم شده خودکشی نمیکنه :| اگه زنده ای و دس نزدی به خودت هنوز :دی حتما یه چیزی/کسی رو داری، با امید پیش اومدن و داشتنشو..

سی چهل تا کتابی که باید تا سه ماه آینده بخونم :))

منم سی چهل تا کتاب دارم تا هفت ماه آینده بخونمشون پس یوهووووو زنده باد کتاب ^^

درسام.زندگی ای که متصورم.روزای خوبی که میان.

گرچه من اصولا ادمی ام که اوضاع بنظرم خوبه مگر اینکه دیگه اتفاق خیلییییییییییی حادی بیوفته که اونم سعی میکنم زود رفع رجوع کنم

آره بابا همه چی خوبه *-* :) مرسی بابت جواب دادن :* دونه امید که چه عرض کنم، درخت امیدو قشنگ حفظ کردی تو دلت... ولی آیا تاریکی برون روشنی درونت را نبلعیده؟! لاقل ابرای سیاش رد نمیشه از روت؟ پانکراس و مقاوم و خوبی داری برای ارجاع اتفافات بهش فک کنم :)))))

روزهای خوب آینده. :)

خیلی کلی اما دقیقه... :)

نمیدونم این حجم از امید از کجا میاد ولی هردفعه خیلی ناجور از یه چیزی ناامید شدم در لحظه،بعدش یه اتفاقی افتاده که امیدوار شدم یا سعی کردم یجوری یکاری بکنم که امیدوارشم دوباره.ینی درواقع ناامیدی های بیرون رو یجوری سعی میکنم عامل ناامیدی رو حل کنم.ینی خب ناامیدی لحظه ای پیش میاد.مخصوصا بعد امتحان هوش مصنوعی نزدیکترین ناامیدی بود که رسما خیلی خراب کردم و فکرمیکردم من خیلی خنگم و از پسش برنمیام و فلان و دیگه درست نمیشه.بعد تصمیم گرفتم با دهن سرویسی هم شده نذارم این پیش فرض اتفاق بیوفته.و خب نتیجه هنوز معلوم نیست ولی مسعلم تصمیمیه که میگیرم بعد ازاون ناامیدی.و خب من به این اعتقاد دارم که هیچ بدی ای نمیمونه.همه چی درست شدنیه و اوضاع خوب میشه

اگه همون موقع که کامنتو دادی جواب میدام حرفم فازش منفی و یه چیز دیگه بود... ولی الان که دارم جواب میدم موافقم بات. همه چی درس میشه...

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان