از اینجا که منم

ترکیب پنج شنبه، این یکی دل درد، اون یکی دلِ تنگ، این یکی سرِ خراب، اون یکی سرِ پرسودا، کنکور شماره سه، بی حوصلگی، بی نتی و دیگر بی ها دیگه... ولش کن.

ما همه با هم هستیم ;)

من تو اون چشمک ته کامنت فرورفته ام، یکی بیاد منو بکشه بالا:دی

من اگه جوراب بپوشم احساس خفگی، خفم میکنه :| :))

و بنده پدیده ای هستم که زمستون و تابستون نمیشناسه پاهام، جوراب پام نباشه میمیرم ازسرما :دی موقع خوابم پامه گاهی :| :))) همین الانم با دوجفت جوراب دارم یخ میزنم... انگار پام جدا از منه اصن حالیش نیست که چسبیده به من خون میچپرخونم توش شیرکاکایو ( میدونم شیرکاکایو درست نیست. با لب تاب مامانم و نمیدونم یارو درسته ش کجاس تو این کیبورد ) میریزم توش میچسبونمش به هرشی گرم که گیرم بیاد :|

مراتب درک خودمو اعلام میکنم

مراتب دریافت درکتون رو اعلام میکنم :دی 

ولی تو کدوم فیلم بود میگفت درکتون واس چمه و بعدش کلی فوش داد طرف که برید درکتونو نمیدونم چیکار کنید و چیز تو درکتون؟ :)))))))))))) البته دور از جون درک شما :دی 

+ فکر کنم تو همین دارک بود. آره خودشه. قسمتای وسط فصل اول، از سخنان اولریک بزرگه. لهنتی چشاااااااششششش..

شلوارت رو اگه به مزایده بذاری به قیمت خوبی خریده میشه D:

ستوده :))))))))))))))))))))))

ستوووووووووووودهههههه :)))))))))))
ینی به برکت وجود همین اینترانت و تنها مکان دورهم جمع شوندگیمون قسم میدونستم حداقلللللللللل یک نفر اینو میگه. بعد گذاشتن پست من دیگه نت نداشتم تااااااااا الان که 24 ساعت بعدشه. همون لحظه کلی حرص خوردم این چه عکسی بود گذاشتی، الان میان یقه شلوار گل گلیتو میگیرن :)))))))) دیگه دستم بند جایی نبود برش دارم... باز خوبه فقط تو بودی. از چارلی توقع میرفت با یه "D:" و شوخی خفیف اشاره کنه بهش. و ماه گیسو. بشر اومده میگه متناتو میخونم حس میکنم دختری لش با شلوار گل گلی داره تایپ میکنه. الانم اینو دیده قشنگ مطمان شده همونطوریه. ( میدونم مطمان درست نیست. با لب تاب مامانمم و نمیدونم یارو چیزه که همزه س چیه؟ کجاس تو این کیبورد)

ضمنا، نمیفروشم ^^ ==))))))))))))))))))))))

به جز بی نتی، میتونم به جرات بگم ادم احساس میکنه بقیه زیر مجموعه کنکورن. بس مزخرفه این بشر. 

درست احساس میکنی...سال اول کنکور فکر میکردم ازین بدتر نمیتونم باشم. الان که متنای اون موقع م رو میخونم خییییلی شادتر و خوش خیال تر و رنگی تر بودم. سال اول سال داغ بودن و نفهمیه. واقعا سال داغیه. فکر میکنی فشار روته و سخت میگذره ولی تا ازین بیرون نگاش نکنی نمیفهمی هیچی نبوده. سال دوم که موندنی شدم... خب ازین بدتر که نمیشه باز. ولی دلم خوش بود. پارسال تلاش نکرده م، امسال میکنم. انگیزهِ رو داشتم. به روی خودم نیاوردم خیلی که چیزی شده. 99 ممیز 3 درصد حال خوبمو لابلای اون همه حال بد ازین داخل میگرفتم. ولی سومیش. آخ از سومیش. داره کم کم باورم میشه وقتی یه چیزی نمیشه، نمیشه. فکرام شدن سم و داخل حجم عظیمیه از فکرو خیالایی که تا میخوان لبخند شن رو لبم، میماسن رو لبم که سومیشه، که به خداااااااا ازین بدتر نمیشه نمیشه نمیشه، که نگاه کن چه حساس شدی، چه به قول اسمارتیز رشد اخلاقی منفی داشتی، چه همه رفتن کسی دور و برت نیست... مهم نیست ولی :) گندیه که خودم زدم. به هررررر شکلی شده باید جمعش کنم. نموندم سال سوم که همونجوری پخش و پلا بمونه...


چقد حرف زدم :دی اصن قرار به گفتن اینا نبود. فکر کنم چون میخواستم تو پست بنویسمشون و دیدم حال بدحالی کردن و تکرار بدحالی ندارم و حالم بهم میخوره از حال بهم خوردن و اعصاب شمارم مکدر نکنم با روشن شدن یه ستاره ی سیاه سرریز کرد تو کامنتا. هرچند با اطمینان 99 ممیز 3 درصدی میتونم بگم خواننده های من ازین الکی پلکیای رد شونده و بیا تبادل لینک کنیم و از سر رفع تکلیف طور و بی کیفیت نیستن. همین الان لشن تو کامنتا و دارن میخونن اینجا رو :دی سلام خاموشااااااااااااا :))))

اخ گفتی اینترنت کِی درست میشه :( 

وقتِ گُلِ نِی ;) 


میدونی نی کی گل میده؟!

مامانم بهم بگفته تحت هرشرایطی دوسم بداره و من دخترشم و زین پس که دیگه خودش درس نداره پوستمو میکنه درس بخونم و مراقبمه و بسی خرسند و شادم که بهم نگفت دیگه دخترم نیستی چون دختر بدی هستی ^^

دارم دون دون اشتباهای امروز رو نگاه میکنم از پاسخبرگم تو کانون و هر اشتباه، یک فحش جدید :دی با خودکار بنفش درستاشو مینویسم و سوال خوباشو می علامتم بعدا بازم حل کنم...

 بحمدلا سایتی که دارکو ازش گرفته بودم ایرانیه و الان اینو فهمیدم و یوهووووووووو زنده باد ایران و ایرانی خلاصه دارک هم داره دانلود میشه احتمالا امشب یه قسمت ببینم فردام اگه به برنامه م رسیدم آخر شب یه قسمت ==))))))))))))

یه حموم درس حسابیم باید برموووو بعد لش کنم همونجوری بخوابم تا صبح و صبح با ریاضی جون شروع کنم ^^

خلاصه که. مرسی جمعه. که میشوری میبری پنج شنبه ها رو. حتی اگه لازم باشه یکی بیاد خودتو بشوره بس بیشعوری و کم نداشتی از روز قبلت من حیث بد بودن... 

الان که نگاه میکنم از دیروز تا حالا هیچی فرق نکرده ولی محتوای این کامنت و پست رو نگا آخه؟ بعد بیاین بگین بازیِ هورمونا شوخیه. یکی بیاد تافت بزنه بهم همینجوری بمونم. نمیخوابم آقا. من نمیخوابم امشب. بخوابم میپره. مکن ای صبح طلوع...

نِی گل نمیده؟

بیا لپاتو بکشم دخترِ باهوشم :)))))****

از اواتارم مشخصه لپ دارم؟ D: 

^_^

:))))))))) از خل بازیات معلومه :دی


😂😂اخه من خودمم اون موقع در همین حالت بودم.کامل درک میکردم

واقعا تحسین میکنم حوصلت برای سریال دیدنو.من از وقتی دانشجو شدم،کلا سریال دنبال کردنو بوسیدم گذاشتم کنار.فقط سینمایی

درک کن، درک خوبه :دی

من همه چی دوس دارم. باید با فیلم حس بگیرم. تو سینمایی ها اگه خوب نباشن این اتفاق نمیفته طی یکی دوساعت و ناراحتم میکنه. سینمایی رو تا شونصد نفر تایید نکنن اغلب نگاه نمیکنم که ریسک بد بودن نداشته باشه. ولی سریال چرا. غرق میشم توش قشنگ باش زندگی میکنم :دی 

:)))))) ای بابا من میخواستم لااقل تو بیان حفظ ابرو کنم 

یه چیزی بخواد سرریز کنه، میکنه دیگه. بیان و غیربیان نمیشناسه دیگه :)))) شل کن و راحت خنگ و خل بازیاتو دربیار:دی

راجبش فک میکنم :دی

رشته رو میگم خاهر :)

خیلی بدی :( -.- =))))))))))))))))))))

رشته؟ پلن آ، پزشکی محبوب عالمیان که میترسونتم گاهی ولی دلیل اصلی موندنمه... و تحت یه شرایط خاص پلن بی قشنگم، داروسازی *-* امسالم انتخاب رشته م همه ی شهرا همین دوتا بود دیگع. ولی خودمم هنوووز نمیدونم دقیقا کدوم. هردو رو میخوام :( 

داااااروووو ***

پزشکیم خوبه. با تخصص مغز و اعصاب ((:

عه، ناشناس من فعاله؟ برم تعطیلش کنم پس -.- :)))

تا کجا رفتی شما :))))) نه از دور هم اینو دوس ندارم. رشته های جراحیو دوس ندارم کلا :دی خوب هم هر آنچه میباشه که من دوس بدارم ^^

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان