ببینید کی برگشتهههه

ساعت دوازده شب، با داداش تنها درخانه، بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید. چند لحظه سرپا نگاه میکنم. نباید بشینم. نباید ببینم. تازه ترک کرده م اما شیطون درونم پتانسیل اعتیاد دوباره رو داره حتی در حد نگذشتن از بازی گُل گُهَر و خُل شُجَر مثلا. خیابانی؟ اسم پیکه رو میگه. به داداش میگم این همونیه که لایی زدن بش؟ :دی میگه تو از کجا میدونی لایی چیه :)))))) بله خودشه :دی ولی هنوز نمیدونم آفساید چیه و چرا گلی که با اون همه مصیبت زده میشه رو میگن آفساید بود مثلا :|. میخوام بپرسم اینجا همون استادیوم خوشگله س؟ نمیپرسم. ولی میرم دنبال دفترچه بیست هزار آرزوم. روی کمد، داخل جلد هدفون یکی مونده به آخری. تاریخ امروز رو بالاش میزنم و پایین تر مینویسم نیوکمپ ^^. یه هه به خودم میگم. به تاریخی که اون زیر نوشته خواهد شد فکر میکنم. اون بالا تاریخ خواستن و این پایین تاریخ توانستن. شاید هیچوقت. ولی به این یکی امیدوارتر از همون لفظ استادیوم معمولی تو کشور خودمم. از اول میخونم همه رو. صفحه اول همینجاس. صفحه بعدی تو این عرض جغرافیایی امکان دیدنش نیست. صفحه های بعدی؟ تو این طول جغرافیایی امکانش نیست. اونیم که طول و عرضش درسته، زمانش نیست! 
اگر عمری بود و بودم و بودیم و بیانی موند و بنفشه ای، تا اونجا که طول و عرض و زمان اجازه بده :دی دون دون همه رو همینجا نشونتون میدم. با تاریخایی هم بالا هم پایین و نوشته ای اون وسط و پس زمینه ای که خودشه، خود خودش... این اتود اونقد عزیز بود و هست که ده روز بعد گم شدنش دوباره بودنش اونقد محال مینمایید و مهم بود که وارد این دفتر شه. این از اولین تاریخ پایین نوشته شدگی :)))


دستات اصلا ظریف و دخترونه نیست :)

عههه راس میگیااااا خوب شد گفتی اصلا حواسم نبود... آخه من کورم نمیبینم دستای خودمو.

این اتد آبیه همونه که شهید شد؟

شهید نشده بوووود زبونتو گاز بگیررررر :))))))))) مفقودالاثر شده بود ^^ 

وای جواب اون کامنت ناشناس :))


ولی به‌نظرم خیلی هم دخترونه است دستات :))

وای حواس پرتی ای که با کامنتش ایجاد نموده :دی :))))))

ظریف نبودن رو راس میگه من خودم بارها اینجا فرمودم انگشتام تپلی مپلی کوتاه و نرم و ایناس و رگاش معلوم نیست :| :)))))))) فقط نمیدونم دخترونه چیه دقیقا؟ و شباهنگ جون آیا تو که انگشت های کشیده و بلند و زیبا و جادوگرانه داری :))))) بگو من الان از ارزش هام کم شده؟ :دی
دستای من عضو جدانشدنی اینجان. دو پست درمیون یجوری عکسشون هست. فکر کنم خوشش نیومده این همه دستای منو ببینه تحمل نکرده نظرشو بگفته بالاخره :دی

😂😂😂😂کامنت ناشناس عالی بود.نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغز یسریا رخ میده😂😂😂ناشناس، عزیزم امیدوارم بخونی اینجا رو و بیای از تاثیراتی که دخترونه بودن یا نبودن دستای بنفش رو زندگیت میذاره،برامون بگی

مغزه دیگه، پیش میاد :دی :)))

ناشناس خودت بیا پاسخگوی بنده خدا باش من کاری ندارم :دی 

دستای تپل گرم به‌نظر می‌رسن و این امتیازه
برعکس دستای من که اغلب یخن. دست که میدی با من انگار دور از جونم با میت دست دادی :|

حالا امتیاز بازیش بخوایم کنیم امتیازای انگشت بلند و باریک زیادترترهههه :)) ولی قبول، گرمه خدایی اغلب تپلی جات..
دور از جونت :))))))) اشکال نداره با اونی که دس میدی بهش بگو یکم دستو نگه داره گرم شه :دی

البته لازم به ذکره که بگم بازی دیشب تو نیوکمپ نبود و تو زمین اتلتیکو بود و اسمش متروپولیتانو هستش ^_^ 

هروقت رفتم نیوکمپ تو رو هم با خودم میبرم =))

آره خود نیز میدانم اونجا نبود :دی قبلی نیوکمپ بود که گفته بودن هم ما تو زمین خودمون قوی ایم :دی که من اووونم ندیدم... ینی تف تف تففف تو این زندگی خود اونجا نیستم هیعچ، بازیای تلویزیونیشم نمیتونم ببینم -.- بنده حتی الان نمیدونم نتیجه بازی دیشب چی شدههه...

چه اسم قشنگی داره ***-***
ایول بابا :)))) مارم ببر*-* دوس داریم ^^ 

میفهمی چند وقته مثل آدم فوتبال ندیدم؟ :( تنها کاری که میکنم اینه که صبح که بلند میشم نتیجه‌ها رو چک میکنم همین.. واقعا غصه‌مه بابتش.. نه میتونم فوتبال ببینم و نه بازی کنم و این بزرگترین ظلم کنکور به منه! 

بازی دیشب با گل دقیقه ۸۶ مسی یک هیچ شد ^____^ بزن اون دست قشنگههه رووووو گیلیلی گیلیلی =))) 

تازه الانم ۵ دقیقه‌ست که مراسم توپ طلا شروع شده و ۹۹ درصد مسی برنده‌ست *_* 

تو دعا کن من برم، تو رو هم میبرم ^_^

میدونی من امسال معتاد شدم و فوتبال یادگار سومین کنکورمه؟ :(((( میدونی مامانم روبیکای گوشیشو حذف کرد چون من نتایجو از توش نگاه میکردم میگفت نمیخواد نگاه کنی؟

از مسی خوشم نمیاد ="))))))))))) سوارزو بیشتر دوس دارم ^^ یه بنده خدا دیگه رم خییییلی دوس دارم نیمیگم اسمشو نپرسید ^^
ناموسا؟ توپ طلا؟ دیبالا هم توش هست؟ بدین دیبالا توپه رو مسی چیکارسسسسس آقاااااا ( خوبه گفتم اسم اونی که خیلی دوسش دارمو نمیگم :))))))))))))) )
این مراسم توپ طلا پخش زنده و غیرزنده تو مملکت ما نداره که؟ شبکه ورزش؟ شبکه سه؟ ولش کن نگو میرم نگاه میکنم برنامه امروزم هنو تموم نشده -.- دینی --.--
دعا میکنم خودم برم، تورم من میبرم  ==))))))))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان