سهم من از دنیای بیرون

چایی نباتمو با قرصی که دیگه بلد نیست رو من کارکنه برداشتم رفتم نورِنارنجیِ تیربرق درمانی با پس زمینه صدای بارون کنم... کمی جواب تره. مهربون تره. ولی کافی نیست. کافی نیست. کافی نیست...

چه عکس قشنگی :)

تا حالا عکس زشت دیدین از من؟ :)))))) من که چیزِ بد نشونتون نمیدم ^^ =)))

نیگا نارنجیارو ... :)

 آرزوی موفقیت برات در آزمون فردا :*

آره*-*

و آرزوی موفقیت تر برای ماعی نیز :)*

امروز چقدر هوای شهرتون سرد بود قشنگ ، بارونی و نم نم :)

اوایل که رفته بودم شهردانشجویی مامان و مدرسم عوض شد بین همکلاسیا هروقت حرفی پیش میومد راجع به مدرسه میگفتم مدرستون چقد فلانه و مدرستون اینجوریه و اینا... یبار مهرناز برگشت بهم گفت بنفش جون مدرستون نه، مدرسمون! الان مدرسه تو هم هستاااا!

حالا راحیل جون، شهرتون نه، شهرمون ^^ =))))
و آره خدایی قشنگ تک تک سلولام سرحال میشن میبینم پنج عصر هوا تاریک شده بارون میزنه چشم آدم کور نمیشه و.. مردم برای این هوا که *-* 

چرا یکم از هوای خوبتونو سمت ما نمی‌فرستین؟ چرا انقدر بخل می‌ورزین؟

چون مال خودمونه ^^ به ما چهههه آقاااا به سامانه بارشی بگو به شمام سر بزنه =))))

ولی ایناش چشمون زدی آفتاب داره کورمون میکنه امروز گرمم شده :|

بله شهرمون ^-------^ واهااااییی 😅

الانم اینجا دهات ما بارونیه به شدت ها . باد و بارون و رعد و برق بلند .. اون طرفا چه طوره؟ دهات شما چه طوره؟ :دییی

تازه بیدار شدم از خواب پنج عصره و بعد کامنت تو برم قلم چیمو ببینم و با صدای رعد و برق بیدار شدم *-* لهنتیییی پنج دقیقه فاصله داریم باهم دهات مهات چیه =)))*****

به روم نیار ذوق دارم ^__________^

عا قربون گل دختر برو برس به درسات ماچ به روی پس کَلَت :))))

باید به روت بیارم دقیققاااااا ==)))))))))))*****

سلام خوبی؟ خسته ی درس و کتاب و آزمون نباشی:)) :*

ملالی نیس جز دوری شما و تنی چند از بقیه دوستان :دی

نیستی نیستی نیستی، یکی دوماه یبار میای یه سوسو میزنی میفهمم زنده ای، میری باز تااا سوسوی بعدی :))****

خسته که نخونمم هستم، ولی تنم سلامت =))))**** توهم خوب باشی امیدوارم...

وبلاگ نیستم زیاد، نه حرفی هس نه حوصلش:|

آدرس جاهای دیگه رو که داری، اونجاها پیدام کن :* :))

آره میدونم... کامنتات خیلی قدیمی تره و گمه :( توییترتو دوباره بذار برام ^^ 

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان