مروری بر هفته ای که گذشت

1. همه چی از دور قشنگه. میدونم خب. زشتشو میخوام.
2. دوست خوب بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از... لعنت به تنهایی
3. وقتی عصبانی هستید خیلی هم تصمیم بگیرید. من امروز دیدم وقتی هیچ راهی ندارم و باید یه تصمیم بگیرم، چه غلطا که نمیتونم بکنم. غلطایی که تو حالت عادی هیچوقت ایدشون تو ذهنم نبوده.
4. افتضاحی بزرگتر از نسبت های خونی و هرچی بهش مربوطه وجود نداره. نه راه پس داری نه پیش. اون ایدئولوژی که لک لکا بچه ها رو از آسمون میاوردن خیلی خوب بود، خیلی.
8. وقتی میخواید فیلمی رو برای اولین بار ببینید و نمیدونید توش چیه، با کسی به تماشاش نپردازید.
5. سر پل صراط اینایی که با یادآوری شونصد باره ی کنکور لبخندم رو حتی برای چندثانیه دزدیدن تحویل من داده بشن لطفا. با چند تا چوب بلند. با شلنگ های بزرگ آتش نشانی. خودم میدونم میخوام چیکارشون کنم :| هاهاها...
6. یجوری نشه که با چیزها و کسایی که ندیدید و نداشتید و صرفا بافتیدشون خاطره بازی کنید. با آینده.
7. احساس سفرنامه نوشتنم میاد...
همینجوری کتابی نوشتم ، چون قاطی پستم بود :)))

یکم عجیب بود برام آخه :))

+ این کامنت خصوصی بوده فکر کنم. تیک خصوصیش رو نزدی:دی

سخت نگیر. بنویس تا پررنگ شیم :*

سخت نگرفتن سخت ترین کاریه که این روزا درگیرشم... تو همه زمینه ها نه فقط اینجا

چشم :)) سعیمو میکنم ببینم چی میشه :دی

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان