به دریا بنگرم دریا تو بینم به صحرا بنگرم صحرا تو بینم

کنکور فقط اونجاش که سر ناهار قاشق که دستت میگیری به جنسش فکر میکنی. میگی آهن داخلشه و روشم آبکاری شده. نکته های آبکاری رو مرور میکنی. عدد اتمی آهن رو یادت میاد و آرایش الکترونیشو رسم میکنی. بعد غذا میای رو صندلیت میشینی و پاتو میذاری رو میز. سر میخوره. فکر میکنی که اصطکاک نمیدونم چی و اون یکیش چقد بود یعنی؟ حس میکنی سنگین شدی و ممکنه خوابت ببره و بهتره بری تو حیاط یه هوایی بخوری. ملاتونین اکو میشه تو ذهنت. اپی فیز. ملاتونین... خیره به برگ درختان سبز به فتوسنتز فکر میکنی. به چرخه کالوین. به کاکتوس و نیشکر و نوع خاص فتوسنتزشون. میزنی تو کله خودت که بسه دختر، بسههه! و بعد میگی عه، تو الان جرات کردی بزنی تو لوب آهیانه من؟!
“جمع‌بندی فصل ۴ شیمی پیش،فصل‌ ۲ زیست۲ و فصل ۸ زیست پیش با بنفشه،به‌ صورت کاملا رایگان هم توضیح مختصری از رسم‌آرایش الکترونی و توضیحاتی درباب فصل ۱ شیمی ۲ دراختیارتون قرار می‌گیره.”
هیچی خلاصه بشتابید بشتابید -.- 
ضمن این‌که فتوسنتز و نور خورشید و درخت و هوا و .. یه مراعات و النظیر کوچولویی هم داره :))))

والا شاهد هستیم از من خل تر کیه که فصل دقیق اینا رو هم میدونه =)))) خلاصه که تو هم خسته نباشی گل من. خوب میشیم هردومون به زودی ^-^

بعد از خوندن این پستت یک بار دیگه خدا رو شکر کردم که نرفتم تجربى :))))

یباررررر؟ کمه خواهرم. هنوز عظمت اینکه چه طوفانی ازت رد شده رو درک نکردی. روزی سه بار سجده شکر بجا بیار :))))

واقعا :)))
اون روز مامانم یه جایی یه چیزی درمورد کروم خونده بودن بعد از من پرسیدن دقیقا چیه منم شروع کردم ظرفیتش و عدد اتمیشو اینا رو گفتم :/ مامانم پوکرفیس زل زده بودن به من =))))

+ آقاااا... من دارم از استرس به مواد سازنده م تجزیه میشم دیگه :| نمدونم چرا... هرچی منطقی با خودم حرف میزنم قبول نمیکنه که یه کم آروم بگیره... یعنی اگه همینجور ادامه بده همه کارام میمونه... همین هفته م کلی اذیتم کرد و نذاشت درس بخونم :/
بیاین نفری دوبار بزنین تو گوشم من آدم شم =|

قشنگ حالیشون کردی که کروم شخصیت مهمیه تو جدول؟ بهشون گفتی لایه ظرفیتش یه عالمه اوربیتال تک الکترونی داره؟ گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتیییی؟گفتیییی یا نگفتیییی؟ :))))


+ والا چرت محضه بگم آرامشو حفظ کن :| خب مگه دست توعه حفظش کنی که من دستور بدم آهای اسمارتیز ایزی؟ بعد اگه من لالایی بلدم خودم چرا نمیخوابم؟ :)))) ولی خب من یه وقتایی چرت میزنم اسمارتیز... تنها چیزی هم که نگهم میداره یکی دو سه تا چیزه :دی و واسه هرکی بخصوصن اینا به نظرم... پیدا کن مال خودتو دیگههه. یه هفته مونده تو سنگر بمون این مدتم دیگه تمومه ^-^
نمیزنم تو گوشت :) بچه کنکوری زدن داره؟! بیا بغلم :دی ( چه مسخرن این بغلای مجازی واقعا!) 

عزیزمممم:))) چقدر بامزه :)))
ای جان، اینقدر خوشم میاد از اینایی که درس‌شون تا این حد با زندگی‌شون آمیخته‌ست که نگو!

خوش اومدنش مال شماس، عذابش مال ماست :)))) نمیدونی که چقد درد داره هر غلطی بخوای کنی یه نکته کنکوری ازش در بیاری... :( حتی از رــیدن و دست شویی رفتنت !! -_-

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان