اُسخُل

با در و دیوار هم استخاره، فال، هرچی حالا میندازم. میگم اگه اون پشه اومد نشست رو شکمم قبول میشم، اگه همون جا نزدیک لامپ موند قبول نمیشم. اگه مامان سر ساعت فرد صدام زد برا ناهار قبول میشم، اگه ساعت زوج صدام زد نمیشم. اگه این آزمون درصدم تو فلان درس بالای هشتاد شد قبول میشم، اگه نشد نمیشم. اگه داداش یدونه بستنی اضافه آورد قبول میشم، اگه همون یدونه همیشگی رو آورد قبول نمیشم. سر خودم درد گرفت بس ازین حساب کتابای در و پنجره ای کردم :| دیشب به خودم گفتم که برای بار آخر این مسخره بازی رو انجام میدیم. فردا کارت ورود به جلسه میاد. اگه افتادی دانشگاه اینجا قبول میشی، و اگه افتادی پیام نور قبول نمیشی. قبولم ^-^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یه توضیحی راجع به عنوان بدم و برم
عنوان ترکیبی از دو کلمه س. یکی اُسکُل و دیگر ***خل :| :دی و اوضاع منه با این کارام...
حقوق معنویش مال خودمه هاااا

برو بابا اُسخُل :))))

آه منم از لحظه‌ای که کارت رو گرفتم استرسام شروع شده به‌به :))) آه خدایا.
ضمن اینکه عرض تبریک بابت قبولی‌تون =))

نه من به طرز افتضاحی آروم و خوبم یکی دو روزه... هر چقد نزدیک تر میشیم، آرومتر. شایدم داغم نمیفهمم. شاید درد اینجا که عمیقه به حاشا رسیده...

ممنون ممنون :))) ایشالا نصیب شمام بشه :دی 

من هنوز نرفتم نگاش کنم.... ولی ما کلا واسه دخترا فقط همون فنی مهندسیمونه... من اگه ساختمون آموزشیش بیفتم 100 درصد قبولم با اون کولر گازیای دلبرش دیییی: اگه تو سوله ش بیفتم که تصعید میشم به حول و قوه ی الهی و کلا به قبول شدن یا نشدنم نمیرسه :/

باز من همش هی یکی تو مغزم میگه ببین اگه فلان درسو کمتر از فلان درصد زدیم چی؟ اگه فیزیک سخت شد چی؟ اگه هوارتا آرایه داد چی؟ اگه زیستو مثل این آزمون آخریه بزنم چی؟ اگه آب بریزه رو پاسخبرگم چی؟ اگه برقا بره چی؟ اگه وسط جلسه زلزله بیاد چی؟ =||||
آقا رد دادم دیگه قشنگ دی: خداروشکر به تعویق نیفتاد :/ 

من از سوله ها بدم میاد :| شلوخ پلوخن... احتمالا منم سوله باشم :| اصن نمیدونم این دانشکده کجاس چیه چطوره... باید برم یه دور بزنم منم.


ذهن کنکوری همین شکلیه دیگه :))) منم همین خیالا میاد تو ذهنم... ولی خب سعی میکنم وقعی ننهم بهش :دی

آره بابا ولمون کن وقت اضافه... بدیم بره زودتر عوضیو.

آقاااااا :))))))
الان رفتم نگاه کردم... دقیقا افتادم تو جایی که اصن فکرشم نمیکردماااا... پارسال دانشگاه آزادمون حوزه پسرا بود الان کارتمو دیدم نوشته دانشگاه آزاد :||| حالا جالبه من اصلا توشو ندیدم تا حالا ینی هیچ وقت نه کانون اونجا آزمون گذاشته نه هیچی :)))) 
حالا قرار شد فردا برم یه گشتی بزنم توشو حداقل بدونم از در که رفتم تو باید کدوم وری برم :/

خوب بت میاد :دی :))))))

من اگه اعضا جوارجم اجازه بدن میرم دور میزنم ولی با شناختی که از خودم دارم احتمالش زیاده نرم :|

موفق باشی 💎❤️
دو ماه دیگه یه خانوم دکتر داریم 👍🏻💎

ممنووونم :) شما هم موفق باشی خانومِ... چی صدات بزنیم؟!

بعدم خانوم دکتر بودن رشته نیست. شغل نیست. لایف استایله. رفتاره. کرداره. تفکره. من خیلی وقته خانوم دکترم =))) :دی ایشالا به مدرکشم میپوندیم حالا...

اقا اقا اینکه زبان امتحان انگلیسیه یعنی چی؟

ینی شما اگه آلمانی فرانسه یا یه سری زبان های دیگه ت خوب باشه میتونی انتخاب کنی زبان خارجه ای که امتحان میدی اون باشه. که خب اغلب و تقریبا همه بچه ها انگلیسی انتخاب میکنن دیگه :)

سال دیگه این موقع ها :/ شت رسما  ::/ 
چقدر کارت شما کنکوریا استرس زاست :/
قطعا برات اون روز دعا میکنم :) 

به این فاجعه ای هم نیست حالا :) از دور ترسناکه زیادی...

استرسش کو آقا؟ چرا جو میدی؟ :)))) مگه توش نوشته بنفشه بنفشه زاده تاریخ چهارده تیر محل قصابی یا اعدام دانشکده فنی مهندسی؟ :دی یه کنکوره میری میدی دیگه :دی ( البته من الان حالم خوبه دارم جواب کامنتتو میدم هاااااااااا اگه به تورت میخورد بدحالیام کااااااااااملا موافق و هم نظرت میشدم :دی :)))) )
ممنونم ازت آبان جان :)

منُ یک فارغ از کنکور صدا کن فقط 😂😂😂😂

ممنون از فایل ولی صدا نداره 😧😧😧

خل دیووونه :))))))))

نمایش با کیفیت اصلی رو بزن ببین درست میشه؟
مشکل از من نیست مسلما
یبار دیگه واسه یکی دیگه از بچه هام پیش اومده بوده بعد چندساعت خودش اومد گفت نمیدونم چرا صدا نمیومده اول ولی الان درسته
با هندزفری امتحان کن
کلا خودت یکاریش کن :))) چون من شک ندارم فایل اوکیه :دی
+درست شد یا نشد خبرم کن

متشکرم =)

قربون شما :))

[برای بار هزارم، پست املت شماره یک را می‌خواند و خیره به پنیر و قارچ روی املت، به روز کنکور می‌اندیشد.]
بنفش، نامردی اگه از املتت عکس نذاریا، عیح. چرا انقد املتش خوب بود؟
لازمه که تو پرانتز بگم، وقتی میگم عکس از املتای زیرج، ینی جم کن این بساط پشه و بستنی و اینارو، و تو بدون هیچ شرطی قبولی یا خودت می‌گیری؟ 

عزیزم :)* تو یک سال تمام فیییکس وقت داریا... وضعیتت هر زهرماری که هست!!! یا هر زهرماری نیست حتی، چه بهتر، غنیمت بدان و به کمتر از این املتا نیندیش. خب؟

تا حالا نگفتم اینو ولی من پست بی حکمت نمینویسم! خیال بیخودی نمیبافم جلوتون که در حد خیال همینجا بمونه و خاک شه حسرتشو بخورم. وقتی عکس از املتای اون عوضی خونه گذاشتم و عنوان املت شماره یکه، ینی چند وقت دیگه عکس املتی که خودم اونجا خوردم رو میذارم و این پست رو لینک میکنم و عنوان اون پست هم میشه املت شماره دو. وقتی میگم تو قشنگ ترین در دنیایی ینی یه روز وقتی جلوتم یه عکس خودمونی تر ازت میگیرم و میذارم تو همین وبلاگ. وقتی میگم میرم اونجا که شباش، ینی میرم اونجا که شباش! وقتی میگم کمی مانده تا تو، خب ینی کمی مانده دیگه...
چرا خودمو بگیرم؟!خودگرفتن کدوم صیغس؟ با وجود همه چی کنکور حساب کتاب نداره سها... حتی واسه اونایی که ترکوندن درسارو و میشه عالی پیش بینیشون کرد. معمولیا و بدها که هیچ. هر اتفاقی ممکنه بیفته. هیچی غیرقابل پیش بینی نیست. از نوع اتفاقات خوب و بدش. هردو. و وقتی یه سال گند بزنی و سال دوم کنکور داشته باشی تحت کلی فشار داخلی و خارجی و خیالات ذهن خسته ی زخمیت که از همه بیشتر اذیت میکنه تقریبا یه چیز غیرممکنه فکر به "نکنه نشه؟"!

امم، ببین وضعیتم زهرماری که هست، ولی میخوام حتی به خودمم اجازه ندم که موج منفی بدم و بگم نمیتونم. یه‌املت اونجا منتظرمه، صحیحه چشم انتظار گذاشتنِ یه‌املت؟:دی زهرماره که زهرماره. قرار نیست زهرمار بمونه که:))
بنفش، ذوقشو دارم که تو قبولی همین امسال، همونجا که املت داره، همونجا که شباش:) یه‌حسی بهم میگه قبولی. 
 اگه منم همونجا قبول بشم، یه املت مهمونم، میای؟:)))شیرینی قبولیم اصن:))
+ جملهٔ آخرم خودتو می‌گیری نبود. گفتم لازمه توضیح بدم واست یا خودتْ می‌گیری که بدونِ اینا، قبولی؟:دی خودتو واسه چی بگیری؟:))
+فکر به «نکنه نشه» غیرممکنه و کاملاً می‌فهممت. حق داری بهش فکر کنی.

نه نه. یه سال مدت زیادیه واسه درست کردن یه زهرمار. میدونی بچه ها مهر میگن وای تابستونم از دست رفت. آذر میگن ای وای نیم سال اولم از دست رفت. اسفند میگن وای نیم سال دومم از دست رفت. اردیبهشت میگن ای وای عیدم از دست رفت. یه هفته مونده به کنکور میگن وای بعد عیدم از دست رفت. و شب قبل کنکور میگن احمقققق میدونی این یه هفته میدونستیم چه کارا که بکنیم؟ یه هفته مونده به کنکورم از دست رفت... تو یه سال میشه بیست سی تا وضعیت زهرماری رو اوکی کرد. یکیش که هیچی :))

چرا نمیام؟! :))) املت از اتو، منم که همیشه فلاسک آب و چای و نسکافه و اینا تو کیفم هست، بعدم میریم نوشیدنی جات میزنیم :دی
والا احساس خیلیا اینو بهشون گفته اونا هم به من گفتن :دی احساس خودم که ساییده خودمو بس که میگه... ولی خب. هیچی ولش کن. چرا فاز منفی بدم الان؟! :)
+ آهاااا :))) آخه همین چند وقت پیش یه بزرگواری خصوصی اومد گفت که تو پز میدی، بیشعوری، چمیدونم شخصیت نداری میری دانشگاه زشته این حرکات :))))) فکر کردم تو هم ازین فکرا کردی :دی

۸_____۸
+خداییییییی؟ توووووو پز می‌دی؟ چقدر عجیب شدن ملت :|||| تو که آدرس نمی‌دی، ولی آدرس بده جنازه تحویل بگیر:دی

+ همین که اونایی که عزیزان من اند وقتی میشنون یکی گفته من پز میدم اینجوری میگن خداییییییی؟ تووووووو پز میدی؟ ینی اونایی که باید منو شناخته ـن :) دیگه اینکه یکی خودشو تو ذهن خودش پایین میکشه حرفای معمولی منو به شکل پز و تیکه کنایه میبینه لابد ینی واقعا خودش خودشو کمتر میبینه دیگه... بیخیال بابا :))) چیکار داریم بچه مردم رو؟یا حتی به قول شاعر( نمیدونم کدوم شاعر :))) ) میان این همه سوتفاهم و قضاوت، تو برای من بمان ^-^ :*

سلام بنفش جانم، احوالت؟ 
اومده‌بودم بگم دلم روشنه برات. *_* 
دل منو دست کم نگیر، دل من واسه هر کسی روشن نمیشه. آخرین باری که روشن شد واسه یه رفیق جون‌جونی بود که طلای زیست شد. بعدشم رفت تهران پزشکی خوند.
خلاصه، ان‌شاءالله ناپلئونی تِ بخوریم. ^_^

قربان دل روشنت بروم من :)* هرچند دل خودم الان تو چنگ ابرای سیاه گیر کرده...

چقد ذوق کنم براتون آخه با این کامنتاتون *-*
بهار این کامنت رو داری واسه تاکیید دوباره میدی یا یادت رفته دادیش؟:))) مشابهشو فرستادی واسه پست "کمی مانده تا تو" که خصوصی بود و نمیشد جوابشو داد. بهرحال تو کامنتاش جوابتو دادم من :دی
ناپلئونی دوست ندارم :)))))) یه مدل دیگه میخوریم واسه شیرینی مال من :دی ولی مال تو رو حتما ناپلئونی میخوریم :دی ^-^

بخدا فک میکردم کامنتم گم شده :(

پیداش کردیم دیگه ^-^

پاشو بیا منو فالو کن داره بغضم میگیره با یدونه فالوئر :|

فالو شدی :))))

+ کامنت خصوصیتم جواب در خور و شایسته ای لازم داره.. فعلا فقط مرسی و بوس و بغل :)* مرسی مرسی مرسی...

همینکه احوالات رو از کامنتا میخونیم و میبینیم خوبی ، خداروشکر :))))))
عاقا به تلافی بهمن ماه ،مهرماه که رفتی عازم دانشگاه دلبر جان شدی عکس بگیر از املتت منم یه عکس از املت بابام میگیرم و میگم نه نه من از املت های بابام دل نمیکنم ، بعدش تو هی منو وسوسه کن که دل بکنم ^_______^ 
اسپری فیکس کننده بزن حال خوبت رو همینجوری نگه دار گل دختر منتظرتم :*

راحیل من خجالت میکشم کامنتای تو رو جواب بدم بس چند تا کامنت خصوصی دارم ازت که دارن خاک میخورن :(( ببخش تو رو خدا... الان با خودت میگی این همه کامنت جواب میده فقط کامنتای من خار داره که بی جواب مونده؟!

چقد این پست املت و خود املت و زیرج طرفدار داشت :)))) :دی یه عده که کلا جامه دریدن تو کامنتای خصوصیشون با آب قند حالشونو برگردونم به حالت عادی :دی
نداریم همچین اسپری ای =) خودجوش سعی میکنم خوب نگهش دارم ولی :*

فدا سرت ، میدونم وقت نداری  :))
هر وقت که وقتت آزاد شد جواب بده ، عجله ای هم نیست دخترک دلربا :)))

ای بابا ای بابا هی من خجالت زده کنید

مرسی که انقد با شعور و این حرفایی :)*

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان