هوم

1.نوشته "خوبی بنفشه؟" و هر دو کلمه ـش ابروهام رو تا سر حد پیوستن به خط رویش موهای سرم بالا برد.

2.ننگ بر تمام دوشنبه های کش آمده ی بی رهاورد تمام نشونده ی نازیبا. و شاید هم بر سه شنبه ها.

3.صد درود و شرف به سازنده قرص مسکن. 

4.خدو بر ... خودم میدونم چی.
5.کمتر از دوماه. حسی شبیه به بمب ساعتی.
6.میگن دلمون روشنه. چمیدونم. حسمون روشنه. هرچی! یه چیزیشون روشنه. نمیدونم میخوان دل منو خوش کنن یا واقعا همینی که میگن ـشون روشنه؟
7. به طرز فاجعه ای دلم واسه همه کس و همه چیز تنگه. هم اونایی که هستن، هم اونایی که نیستن. واسه خودم هم. بیشتر از همه حتی.
8. عصری خواستیم با مامان بریم بیرون جهت عوض شدن حال و هوا و اگه تو مسیر کفش فروشی دیدیم واسه من کفش هم بخریم. دیدیم کفش ندارم پام کنم اون مسیر رو پیاده بریم. نرفتیم دیگه. آسمون؟ یه جفت کفش پرتاب کن لطفا.
9. چرا فاصله بین خط های بالا برابر نیست؟ :|
طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان