تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی...

حیف، عنوان گویاس و نق زدن نداریم. پنج شنبه قبل آزمونه و من تهی ام از هرگونه غرزنی نسبت به دینی های مرور نشده و شیمی های تموم نشده و فیزیک های فهمیده نشده.واقعا حیف، امتیاز گیر دادن به این پنج شنبه رو از دست دادم!
من اصلا راضی نیستم عشق به من روی عنون پستات اثر بذاره :)

منم اصن راضی نیستم عنوانامو به خودت بگیری لعنتیِ دوست داشتنی :))))

قبلا اینقدر امتیاز جمع کردی که لازم نیست نگران امتیاز این هفته باشی :))

ولی چون حرص جمع کردن امتیاز دارم، از دست دادن یدونش حتی خاطر همایونیم رو مکدر میکنه :)))

من از 8 تا درس برای 14 تاش آماده نیستم 

عا ینی ضرب و جمع دوران دبستان رو هم الان نمیتونی انجام بدی؟ :))

لعنتی یه جور بنویس که بفهمیم =|
الان ینی هم کارا رو کردی و دیگه غری نمونده یا همه کارا مونده؟ :/
من مفهوم اول رو برداشت کردم که البته به نظرم با پست قبلیت در تعارضه دی:

خب خودتون بفهمید منظورم چیه :| :)))))

آره همون حالت اول درسته
حالا درسته پست قبلی حالش بد بود اما نذاشتم مرورام بمونه :دی واقعا حالم روحی و جسمیم بد بود با این جمع کردنای پنج شنبه ای... از همون هفته اول مبنام رو گذاشتم رو اینکه امروز یه چیزی میخونی فردا باید بتونی آزمونشو بدی بی مرور تجمع یافته. هرچند این آزمون کلا دینیش کم بود ولی این شد که عملا هر روز یه ربع دینی خوندم، ده دقیقه ش مرور قبلیا، پنج دقیقه مبحث جدید :دی و در کمال خوشحالی دیروز چیزی به اسم مرور دینی نداشتم :)))))))) ^-^ نود درصد مشکل من با پنج شنبه ها سر دینیه...

یه سری بزرگوار دهن سرویس هم هستن اینجا...
که تا سریع عنوان رو خوندن رفتن تو آرشیو و رجوع دوباره به پستایی که حدس زدن عنوان راجع به اون موضوعاس... من خودم تو کفم که انقد انتخاباتون دقیقه:دی

بیاید معرفی کنید خودتونو آشنا شم خب :))) دوس دارم بدونم کیه/کیان که وقتی من مینویسم تو چنان در دل رفته که جان در بدنی میرن سراغ پست هایی با محتوای آنان که چنان در دل من رفته که جان در بدن ـند!

اینو دارم گوش میدم... سبکش اصن شبیه به چیزای معمولی که من گوش میدم نیست. ولی خب. هست دیگه. بذار اینم گوش بدیم

هوم...

بچه ها من نیستم تا کنکور
ینی ممکنه برگردما
به حرف من اعتمادی نیست
ولی خب واقعا میخوام نباشم
ازین به بعد دیر، خیلی دیر به دیر چک خواهم کرد و چیزی هم نمینویسم...
مراقب خودتون باشین :*

سر نماز روزه هاتونم ما رو دعا کنید!!

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان