و تو ای لیموی جانم

مثل اغلب جمعه های بعد آزمون زدیم بیرون. وضعیت هوا از رعدبرق و بارون شب قبل به برف تغییر حالت داده بود. آخ که چقد دوستون دارم وقتی میبینیم شال وکلاه کردید، لباسای رنگی پوشیدید، با دستای کوچولوتون:دی برف گوله میکنید و پرتاب میکنید طرف هم. هرچند خودم پیرزن طور باشم و دست به برف و برف بازی نزنم. یه سری از فامیلای نه چندان فامیل و نه چندان غریبمون رو دیدیم. اینجا دقیقا همین قدر کوچیکه. دوتا خیابون و دوتاکوه. تمام. و اینجا یه سری وسایل پایه ثابت صندوق عقبای همه ماشین ها هستن که به عنوان نمونه میتونیم به کتری قوی سیاه شده و دیگر تدارکات چایی و ددر دودور اشاره کرد. یه سری وسایلم پایه ثابت بعضی های دیگن. قلیون و تدارکاتش مثلا. و چون هیچ کدوممون نمیکشیم این وسیله تو صندوق عقب ماشین ما موجود نیست. و چون نه چندان فامیلامونو دیدیم که داشتن چایی میخوردن و قلیون میکشیدن و تعارفمون کردن و ما رو بردن محدوده خودشون زشت بود بگیم بابامون از قلیون و بوش و کِشَنده هاش خوشش نمیاد و بذارید بریم کتری قوی خودمونو بیاریم اون طرف تر چایی درست کنیم به دستگاه تنفس پدرمون توهین نشه، خودمون همینجوری رفتیم پیششون زیرِ آلاچیق. نمیدونم یادتونه یا نه ولی بود روزی که من تو وبلاگای قبلیم نوشتم از این که فلانی امروز سیگار کشید و من از بوش فرار کردم، دعوا به پا شده سر سیگار کشیدنش! یا حتی یادمه یه پست داشتم که عنوانش قلیون کشا خرن بود. الان هیچ نظر سیاه و سفیدی به هیچی ندارم. هیچی. چه بسا امروزی که میگم لیمویی زشت ترین رنگ دنیاست فردا میبینید با جورابای لیمویی در حالی که رو صندلی لیموییم نشستم و لیمو تناول میکنم میگم که میخوام اسم بچمو بذارم لیمو. منع لیمو نمیکنم. وبلاگاتونم اگه دوس دارید ببندید و صفحه سفید بذارید. که من هم ممکنه این کارو کنم. نمیکنم! نترسید. کلا. آدمیزاده دیگه. هرکاری میکنه. حالا این که الان کاری رو  نمیکنه و نمیخواد بکنه دلیل بر پتانسیل نداشتنش واسه انجام کار مذکور نیست. آره خلاصه. رفتیم و سلام خوبید و اینا هم کردیم و چایی ریختن برامون. مزه قلیون میداد. از کجا میدونم مزه قلیون میداد؟ نکشیدما. نخوردیم نون گندم ولی کم ندیدیم دست مردم. نمیدونم ازون تنباکوـه ریخته بود تو چاییا یا چون اونجا قلیون میکشیدن همه چی بوش رو گرفته بود؟ خانومِ خونه وقتی دید لیوان دستمه همینجوری ولی دارم بوش میکنم و یه نیمچه لبی در حد مزه کردن میزنم پرسید که دوس نداری بنفش جان؟ گفتم نه داغه منتظرم سرد شه. و رومو کردم اونور و منتظر سردشدن چایی لیموییم موندم...
رژ لبت خیلی قشنگه :) 

همینقدر مختصر و مفید کامنت میدم😁❤️

ولی آخه بشر، از کل پست تو فقط منو دیدی و لبامو و تشخیص رنگ رژ و ابراز قشنگیش؟:دی :)))

اوا منم که لیموام که :)))

موقع نوشتن پست همش تو جلو چشم میومدی :))) البته خودت نه ها، قیافتو ندیدم که، مدل میوه ایت و خودت منظورمه :دی

بذار منم به یه چیز بی اهمیت اشاره کنم: چاییتو اینقدر کج گرفتی، نریخت روت هنگام عکس گرفتن؟ دی:

خب میبینیم که عکس گرفته شده و نریخته :))) موقع عکس نگاهم به دوربین بود مراقب دستم نبودم که یخورده کج شده بوده. کجی ش رو به صافی خودتون ببخشید :دی

با خوندن پست بالایی،بقول حریر لبخند شدم :))

خدا حفظش کنه (:

:))


مرررسی.مال شما رو هم :)*

مرسی :)

چند وقت پیش تو پیچ چهارما اسمتُ دیدم:) مامانم گفت عه این حتما فامیلِ رییس اداره کلِ اموزش پرورشِ😁

لعنتتتتتتتتت.... چرااااا آخه چرا منو دیدی؟:)))) حتما اون میانگین تراز کوفتی کنار اسمم دیدی :| اقا من به فاجعگی عدد کنارم نیستم دو تا آزمونم فاجعه بوده همشو خراب کرده الان بهتر از اونم :| نکن خب این کارا رو :دی

حالا کدوم کامنتمو دیدی؟ من کلا سه چهار بار بیشتر اونجا چیزی ننوشتم

و چرا فامیل رییس اداره کل آموزش پرورش؟! 

نه بابا خوب بود که:))) در جریان خفن بودنت هستم خانوم داروساز ^^
اووم یادم نیس چی بود:| اونقد ک غرق حرف شدیم😂

به خاطر نام خانوادگی:) 
منظورم اداره کل همونجاییِ که الان هستی،نه کل کشور

فاجعه س اون :دی درستش میکنم ولی ;)...

بعدم من نه خفنم نه داروساز نه فامیل رییس اداره آموزش پرورش:دی :))))

+بلاگرفته آدرس دقیق خونمونو که میدونی کجاس. فامیلیمو دیدی. میانگین ترازمو هم. اسممو میدونی. خودمم کم دودمان به باد نمیدم اینجا:دی و اطلاعاتت کامله خلاصه. چیزی اگه کم و کثر داری از شجره نامه خانوادگیم دوس داری در جریان باشی اونارم میگم برات بخدا :| تو لب تر کن فقط :دی خیلی خطرناکی خلاصه، خیییییلی :)))))))

وایییی:)))
عاقا کاریت ندارم من خیالت راحتِ راحت :دی
محیط اونجا و اینجا خیلی کوچیکه...همه چیو سریع متوجه میشیم دیگه:|

آره دیگه گفتم که اینجا کلا دوتا خیابون و دوتا کوهه :|:دی شما هم یه خیابون و یه کوه :)))) 

پست دوم عالییییی:)
عنوان عالی تر:))))
دمت گرم😅

چاکریم :)))))))))))

وقتی میگن راضی هستی از ازمون؟یعنی باید منتظر جواب های منفی و حتی فحش هم باشن :/ 
کارنامه ها رو دیدی ازمون قبل؟! اکثر رتبه برترا عربی ۴ زمین ۹ شیمی ۷ زیست و ریاضی فک کنم ۹ و ۱۰ :|| این حجم از شباهت یکم زیاااد مشکوکه:/

در محترمانه ترین حالت هم بیچارم کردن:/ فحش کجا بود؟!

هعییی...چی بگم...گندشون موقع کنکور درمیاد قاعدتا
+ سارا واسه پستای کامنت بسته حرفی داشتی تو پیج عمومی بنویسش:) چون این پست کم کم میره پایین سختت میشه هی:دی بعدم عمومی رو واسه همین دریت کردم دیگه!

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان