میشد گزینه های بهتری هم داشت. ولی خب.

هولم
نمیدونم با این بازه دو ساعته که نه در بند آزمون قبلم و میتونم کاریش کنم و نه کارنامم اومده که بتونم واس بعدی برنامه ای بریزم، چیکار کنم؟
هری پاتر ببینم و فارغ شم از فکر و خیالای الان؟
اتاقمو جمع کنم که بشه توش زیست؟
برم ناهار بخورم و دمی در کانون گرم خانواده حضور یابم؟
ستاره های شما رو خاموش کنم؟
صفحه چهارم دفترمو رنگ آمیزی کنم؟ یا خط خطی حتی؟
سر بزنم به توییتر و اینستاگرام و چند تا جای دیگه و کیلوکیلو غم بار بزنم رو دلم؟
واقعه 29 بهمن که کلی تایپ و آپلود عکس داره رو ثبت کنم؟
یا بخوابم حتی؟
اولویت بندی کن برس بهشون:)

کلا دو ساعت وقت دارما! تا بیام اولویت بندی کنم کارنامه میاد و باید بشینم اونو تحیلیل کنم و کارنامه که بیاد دیگه دل و دماغ انجام کارای دیگه رو ندارم. البته همین الان کارنامه اولیه اومد و عملا دوساعتی هم در کار نیست :))) اتاقمو جمع میکنم و بعدم به تحلیل میپردازم

اتاقتو جمع کن و فیلم ببین. من بعد ازمونا فیلم می‌دیدم یا می‌خوابیدم. اتاقم تا خود کنکور وضعیت کثافتی داشت چون خیلی ازش استفاده نمی‌کردم.  ولی الان قبل از درس خوندن حتما مرتبش می‌کنم. الانم مرتبش کردم و‌ می‌خوام یه فیلم ببینم و بعدش برم که درس بخونم...
دیوونه‌ی این فراغت بعد از ازمون‌ها و امتحان‌ها هستم!

منم میخوام الان مرتبش کنم، شایدم فیلم ببینم بعدش...


این فراغتا موندنی نیستن که :دی من همین الان لحظات آخر فراغتمو دارم میگذرونم و یه ترس ناجوریم ریختیده! شده تو دلم
فراغت فقط فراغتِ شهریورِ سال کنکور وقتی تکلیف رشته و دانشگات مشخص شده. فراغتای غیر از اون سوتفاهمن.

من معوملا برای این تایم کلی برنامه دارم اما این شکلی میگذره که فقط دراز میکشم و هی میرم سایت کانون، تلگرام، سایت کانون، اینستاگرام، سایت کانون، وبلاگ، سایت کانون =| 

الانم که تو جاده‌ام داریم میریم مشهد تا فردا یه کم خوش بگذرونم و فارغ باشم از کنکور دی: البته تو جاده هم با نت گوشی و به سختی فراوان صدبار تا حالا کانونو رفرش کردم :/ 

+ دیدی عمومی چه بدتراز داده؟ خداکنه اختصاصی بهتر تراز بده لااقل :/

اسمارتیز... منم دقیقا همون خط اولی که گفتی رو انجام دادم تا الان. هی رفرش و اینستا و سایت کانون و کارنامه. اسمش فراغته ولی الان که فکر میکنم فارغ نیستم ازش حتی این دوساعت

عزییزممم :)) خوش بگذره فراوون 

+ آره فاجعه :| نمیدونم کجا بکوبم سرمو. واس من با ادب و عرب 60 دینی 90 زبان 40 :| تراز داده 6000. نمیدونم آزمون زیادی آسون بوده یا همه پیشرفت کردن؟! :دی

++ کارنامه اومد :| خاک تو سرش. من اختصاصیام خیییییییییلی بهتر شده بود درصداش ولی ترازم همون قبلیه. یخورده کمتر حتی :|

یه کامنت برات تایپ کردم قبل اینکه ترازا بیاد، نتم قطع شد، پرید :))

من اولین باریه که تراز عمومیم بیشتره :/ به نظرم اختصاصی خیلی بدتر از عمومی تراز داد =| نمی‌بخشم کاظمو :/
تراز کل  از اون چیزی که خصوصی گفته بودم، که چند ازمونه رو همونم، از اون ۱۰۰ تا بیشتر :/ درصدام هزاااار برابر بهتره ولی :/ 

آقا من خس میکنم تراز عمومی‌مو اشتباه داده :/ چون فکر کن ادب ۶۷۰۰ و عربی ۷۰۰۰ و دینی ۵۸۰۰ و زبان ۶۴۰۰ بعد عمومی داده ۶۵۰۰... کم نداده؟:/
۶۶۰۰ باس میداد دیگه حداقل :/

همون لحظه که داشتم کامنت قبلیتو جواب میدادم کارنامه اومد :دی


من که تراز کلم همونه.ریاضی سه درصد زدم :|||||||| و سه تای اختصاصی دیگم زیر پنجاه توشون نیست :| با این حال تراز همون قبلیه :|
ولی خب یجورایی بدم نیست دیگه! همون تراز قبلی رو آوردیم با وجود اینکه راحت نفر اول پونصد شیصد تا این آزمون کمتر از همیشه میشه. دفعه قبل نفر اول 8000 بود ولی این آزمون فک کنم 7400 بشه حدودا...

عوضی :))) عمومیاتو نزدیک به صد زدی همه رو حدودا با این ترازای امروز معلومه همه بالان :دی خدایی 6500 واس این آزمون اونم عمومیش خوبه دگ :دی دلش خواسته انقد بده بهت :))

بیخی :)) نمیخوام دیگه حال خوب یا بد آزمونا رو با خودم تو طول هفته وقتی درس میخونم حمل کنم. همه چی همین امروز تموم میشه میره.مریم اتاقامونو جمع کنیم ( من هنوز شروع نکردم جمع کردنو!)، سوتیا و غلطا رو دراریم، فیلم ببینیم، برنامه آزمون بعد رو اوکی کنیم و بخوابیم ^-^

,من آزمون قبل ریاضیمو سه درصد زده بودم :))))
حتی به جز ریاضی بقیه اختصاصیا بالای شصته :/// ریاضی‌ام ۳۷ =|


آره واقعا بیخیال :) نسبت به آزمون قبلم واقعا کمتر خونده بودم اما سر آزمون خیلی ریلکس و راحت پیش میرفتم و همینکه درصدای عمومیام خوبه و واسه اولین بار توشون وقت کم نیاوردم خودش دست‌آورد مهمیه تازه با اینکه خیلی هم خوب نخونده بودمشون دی:
منم الان رسیدم مشهد و تو ترافیکیم فعلا که =| اما اگه بتونم در همین حالتا یه کم به برنامه‌م فکر میکنم و از یه شنبه‌م استارت میزنم دی:

الان که فکر میکنم اتاق منم فاجعه‌ست وضعش :/ 

سه تا سوال جواب دادم مطمئنننن. گفتم ولش کن نمیخواد شک دار بزنی و اینا. از اون سه تا دوتاش غلط بوده. و درصدم شده سه. یکی از دوستام امروز گفت من مجانبو حذف کردم نخوندمش. ریاضی بیست درصد زده.ینی از منی که مثلا خونده بودمش بیشتر :/ :)))


منم خیلی کمتر:| در جریان که بودی... اصن توقع نداشتم درصدام اینجوری بره بالا و توقع اینکه ترازم همون بیاد هم نداشتم! فکر میکردم فاجعه شه. ناشکری نکنیم دیگه :))) امروز دستاورد زیاد داشتم منم خدایی :دی

کنکوری ای که اتاقش فاجعه نباشه کنکوری نیست =))) به فاجعه ت ببالللل!!! :دی

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان