فدای سرم

صدای باد و بارون و گاهی رعد و برق و خر و پف بابا و یخورده ضعیف تر آهنگِ جهانبخش، سه شب، عذاب وجدان بابت بی احترامی به ساعت طبیعی بدن و این بیدار بودن و بیدار موندن، پنج ساعت مونده تا آزمون، فدای سرتی که شست و برد نگرانی و حال بدمو، فدای سرم، فدای سرت...

داره میخونه هر دعایی بکنم حاجت دلخواه تویی...

اینکه اون چی میخونه مهم نیست عزیزم، شما برو دینی بخون، زبان بخون، عربی بخون، زمین بخون، زیست بخون! والا. نمیخوابی که. یخورده از کوه مرور نکرده هات کم کن لاقل :| صد دفعه بهت گفتم کم بخون، با کیفیت بخون، مرور شده بخون. همه چی خوندی و هیچی نخوندی با این وضع مرور نکرده هات...

آره باو! فدای سرمون. تا آزمون منم چهار ساعت مونده. از سه بیدارم و یازده بود هنوز نخوابیده بودم :|

صدای مرا از ساعت دوازده و نیم ظهر روز بعد میشنوید. ایشالا که شمام اون آزمونتو که نمیدونم چیه خوب دادی

دیشب پنج خوابیدم تا شیش و نیم:| و به طرز فاجعه ای سر جلسه نه خوابم گرفت نه غش کردم نه الان خوابالودم.سرحال سرحال...

این قالب هم قشنگه. مبارک :)

این قالب قبلیم بوداااا:))) جدید نیست:دی ولی خب مرسی مبارکه^_^ هرچند دم به دیقه عوض میکنم قالبو:|

منم تازه رسیدم خونه و دارم ناهار می‌خورم و بعدشم میرم به کامنتای وبلاگم جواب بدم.

منم در حال انتظار برای ناهارم و بعدش نمیدونم برم چیکار کنم:/ :)) بیا یه ایده بده :دی

هدرو عوض کردی...
پست قبلی هم که اومدم، یکی دیگه‌بود

هدرو عوض نکردم، این قالب کمپلت قبل اون قالب بنفش که چارلی زحمتشو کشیده قالب وبلاگ بود. ینی خیلی قبل ترا این بود که فکر کنم تو نبودی اون موقع.ولی آره دو سه روزه این و مال چارلی و قالبای خود بیان رو هی عوض میکنم و عوض:| :دی

آقا من اونقدرام که فکر میکردم فاجعه خلق نکردم تو درصدام ولی اگه بخواد مثل آزمون قبلیه تراز بده منهدم میشم دی:
آسون نبود ولی واقعا :/ استاندارد بود :/

از ده درصد  تا صددرصد دارم تو کارنامم:/ :)))) ادبیات پیش ۹۰ و پایه ۷ درصد...نمیدونم چه گلی کاشتم توش واقعا که انقد واریانس دارم. ولی در کل خوب بود. و نسبت به خوندن و توقعم عالی بود حتی.اما تراز نمیده به نظرم باز.آزمونی که من بگم واااای ریاضیش آسونه ببین در حد دودوتا چارتا اومده لابد:دی

منم ادب پیشمو 90 زدم و پایه رو 33 فکر میکردم خودم خدای اختلافم دی:

از قبلی بهتر تراز داد در کل... من همون قبلی شدم بازم که با اون ساعت مطالعه داغونم راضیم خدایی :) اما این آخرین باره که از همچین ترازی راضیم ;)

ادب پیش 90؟ تو ام فقط اون سوال شمارشی رو نزدی؟ =))؟ گذاشتمش آخر برگردم سرش ولی نمیدونم چی شد که از خیرش گذشتم :|

بله بله از پشت صحنه اشاره میکنن کم خوابی که چه عرض کنم؛ دیشب نخوابیم گند خودشو زده به آزمون... واقعا خودم تعجب کردم که ادبیات هفت درصد؟ دو تا سوال آرایه و قرابت که ربطی به درس خوندم ندارن جواب میدادی باز هفت نمیشد :| حاج خانوم تو فضا بوده، چن تا سوالو پشت سر هم اشتباه وارد کرده... حالا من همیشه دون دون نهایتا دو سوال یبار وارد میکنم برای اولین بار امروز هر ده سوال وارد کردم تو پاسخبرگ... اما جا داره بگم فدا سرم:دی بخوام غصه اینو بخوریم بعدی رو هم خراب میکنم.

بهترش میدونی در حد چی بود؟ میگه میخوای یه چیزیو شیک و مجلسی گرون کنی صد درصد قیمت بکش روش. مردم اعتراض میکنن. بیست درصد بیار پایین. حالا مردم راضین که ارزون شده. در حالی که لعنتیا هشتادتونو خوردن بردن هاپولی کردن :| بهترش در حد همین بیست درصد تخفیفه س اسمارتیز :| واقعا بد بود... یه آزمون عادی زیست نود باید چند بده؟ هیچ عنی نداده :| نمیدونم همه درسخون شدن یا تعداد اون تراز فیکای تقلبی بالاس... کلا امسال قلم چی ریده. همین. با اون برنامش و اینم مدیریت آزمونیش...

اون که صد البته ;)

راستی سارا رنگی رنگی جان! که آسه میری آسه میای! عرضم به حضورت متاسفانه یا خوشبختانه من آی پیاتونم حفظم :| :)) دو قدم راه برین تو وبلاگم با اون آمارگیر کوفتی میفهمم :دی یه سلام کن حداقل!

سارا خودش بیاد این کامنتو تحویل بگیره به من چه :))

نه من یه آرایه نزدم دی: 

آره این که میگی که درسته... من درصدام هم این آزمون هم قبلی از اون ازمونی که بترین ترازم شده بود بالاترن و اختلافشون هم کم نیست.... نمیگم در اون حد باید تراز بده چون ساده تر بوده ولی دیگه 100 ته کمتر مثلا :/

من که میگم بیشتر قضیه همون تقلباست... نامردا به کم قانع نیستن میرن 100 میزنن :/ حالا درسخونی و هرچی رو هم درنظر بگیریم باز 90 و 100 زیست یا هر درسی خودش باید تراز خوبی یده به هرحال

* زیست چی میزنی که 90 میزنی؟ چه منبعی ینی دی:

آها :)) به نظرم ادبیات یه درس ناموسیه واسه ما! خیرسرمون زبانمون فارسیه و کلی شعر میخونیم مثلا :دی در بدترین حالت ممکن سوالای آرایه و قرابت یه بخشیشو باید بتونیم جواب بدیم بر اساس شم و حس و اینا :دی دیگه لغت و زبان فارسیم هیچی :| آبروی هرچی فارسی زبانه بردم با این درصد ادبیات پایم..


دلم میخواد تقلبا باشن. خیلی! دلم میخواد کل قلم چی فیک باشن و اصن فقط بمونیم من تو :دی هرچند سرکنکور اینا گندشون درمیاد ولی من واقعا حالم بده با این حجم از ترازای کم :| نفر اول رو دیدی ؟7500 شده. پارسال نفر اول همچی آزمونی کم کمش 8200 8300 میشد و مورد داشتیم دیگه، 8700 حتی...

*ماری جوانا و یه محصول خونگی دیگه رو قاطی میزنم =)))) ینی چی چی میزنی دختر؟! :))) عمت چیز میز میزنه:دی
ولی جدا از شوخی الان آی کیو. پارسال نشر بودم و با بدون مرور و جمع بندی کنکورمم هشتاد شد زیست... ینی میخوام بگم نشر هم جوابگوـه ولی من دیگه کتاب خط خطی شده دوس نداشتم امسال آی کیو گرفتم. این آزمون هم در جریان ساعت خوندنم بودی، عملا فصل شارش و باکتری و تولید مثل آی کیوم دست نخوردس و کارشون نکردم. یه نگاه به تستای دام دار و نشاندار پارسالِ نشرم انداختم واسه این آزمون فقط.به واقع الان دارم نون حاشیه نویسی ها و خوب خوندنِ پارسالمو میخورم:دی ولی در کل آی کیو عشقمه ^-^ مغزتو میچلونه قشنگ...منم هی شوتش میکنم تو دیوار =| 

+ الان یادم افتاد دیدم واسه شارش نشان دارای نشرم زیاده آی کیو هم کلا دست نزدس سه سطحیشو داشتم زدم. برخلاف بقیه کتابای قلم کتابش خوبه. خدایی واسه جمع بندی ودقیقه نود بازی و در کمترین زمان شخم زدن مهم ترین نکات خیلی خوبه! خیلی! من کلا در حالی که دیروز ذهنم خالیه خالی بود از شارش و میتوکندری جماعت، سی چل تا سوال شارش حل کردم امروز کل نکات دام دار آزمون همونا بود. ولی مثل من تنبل بازی در نیار سرش :| من اگه کل هفته رو مثل پنج شنبه ها بخونم به جون آندره رو تک رقمی شرط میبندم بات :| نمیخونم ولی. ماتحت فراخم چون -_-

لعنت بهت😂
اون کامنتو دیدم خندم گرفتاااااا اصن 😂

خب سلام :)) خوبی؟چخبر :|

چند روز پیش میخواستم کامنت بذارما،ینی گذاشتم بعد پاک کردم:|

خاموش بودن های کلاس تره بقولی😂

لعنت بهم خدایی :))) :دی


علیکم سلام :)) خوبم من. در جریان خبرای ما که هستی :دی شما چه خبر؟ اوضاع رو به مراده؟

خودلوس کنیه خاموش بودن فقط. کلاسش کجاس دقیقا؟ :)))

منم همین خبراا :)) مشغول با کتابا :))

عاقا تمنا میکنم همین امسال کارو تموم کنید برید ://

آقا تمنا میکنم امسال کارو تموم کنیم بریم :)))

خودمو مخاطب قرار ندادم،چون میرم دیگه😐😂عبضی😂

برو بابا بچه پرررووووو :)))) همه رفتنی ایم...

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان