منم، من

اون کیه که واس مسائل محلول درست حسابی سوال حل نکرده؟
اون کیه که متن محلول رو باید مرور کنه ولی خوابش میاد؟
اون کیه که هفته گذشته معلوم نیست دقیقا چه غلطی میکرده که این همه درس نخونده داره؟
اون کیه که یادش رفته طول ضلع و اندازه قطر چند ضلعی رو چطور حساب میکنن؟
اون کیه که اسم کتابای شفیعی کدکنی و نویسنده پایینیش رو همیشه قاطی میکنه؟
اون کیه که فردا معلوم نیست دقیقا چقد گند میزنه؟
اون کیه که بهونه گیر شده؟
اون کیه که به "غلط کردم پارسال درس نخوندم" افتاده؟
اون کیه که الان باید از بیوشیمی مینالید نه شیمی؟
کیه؟
کیه که ته استراتژیش واس مدیریت بحران خوابیدنه؟
کیه که الان همون استراتژیش رو هم نمیتونه اجرا کنه؟
فدا سرت عزیز دلم :)* برو بخواب. آزمونای بعد وقت زیاده حسابی رو محلول کار میکنیم. بیوشیمی هم به وقتش پاس میکنیم :))))))))))

حالا که تو میگی، باشه ^-^ مرسی که هستی...

(باز خودش واس خودش کامنت گذاشت و خودش جواب داد به خودش و خودش رو هم قانع کرد که نگران نباشه و بره بخوابه :))) )

حجم این آزمون زیاد بود واقعا :/ فکر میکنم وضع همه‌مون همینه =|

* الان گفتی، من یادم اومد فرمولای هندسه رو گذاشته بودم ساعتای هشت و نه مرور کنم ولی یادم رفته :// یعنی این همه راه برم تا طبقه پایین واسه فرمولاش؟ :/ 

اوهوم... این آزمون که گذشت. ولی همین آزمون با این حجم از مباحثش رو باید بوسید گذاشت رو پیشونی. آدم تکلیفش مشخصه باید چی بخونه لاقل. آزمون بعد و بعدیو دیدی؟برنامه زیست و شیمیش رو؟ دلم میخواد برم خودمو سر ساختمون مرکزی قلم چی منفجر کنم با این گندی که به پیوستگی مباحث آزمون زدن صرفا واس یه تراز مشترک...

طاقت بیار! چند ماه بیشتر فرصت نداری

طاقت آوردن مهم نیست

خوب طاقت آوردن و در عین طاقت آوردن و زنده موندن خوب درس خوندنه که مهمه :دی
ولی خب کلا میدونم چی میگی :)) مراقبم...

این مصاحبه دانلود کن و گوش کن. میتونه خیلی کمکت کنه. :)
http://dr_ahmadi.mihanblog.com/post/699

خییییییلی ممنونم آسو ^-^ :))**** گوش دادم کامل همشو...

بچه ها :)))))))))))
انقد بد حرف زدم پشت سر شیمی و فکر میکردم خراب کنم شیمی آزمون رو، ولی تو کارناممم بالاترین درصد و تراز و رتبه مال شیمیه :دی بقیه کارنامه رو نگاه میکنم حالم بد میشه ولی شیمیم رو میبینم امید به زندگیم میره بالا...

دیدی؟ هیچوقت از رو ظاهر قضاوت نکن :)))

استراتژی منم با عرض تاسف خوابیدن و فرار کردنه ..

ترسوهای کی بودیم ما؟! ...

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان