مورد سه رو خودمم نمیتونم رمزگشایی کنم که منظورم چی بوده

اینو هفته آخر کنکور که تابستون برام دنیای دور از دسترسی بود که داشتم جون میدادم براش نوشتم.با دونستن اینکه وقتی تابستون شروع شه ذهنم خالی میشه از کارایی که خواستم انجام بدم و روی برگه قدِ درِ اتاقم نوشتمون که یادم نره.اما من فقط خوابیدم و خوابیدم و خوابیدم...پشیمون هم نیستم البته!

اینم بگو قرار بود واس 14 و 17 شهریور که امتحان زمین و ریاضی داری قرار بوده بخونی و نخوندی و همین نیم ساعت پیش مادرت گفته این دفعه تژدید بیاری خونه رات نمیدم:|

آره آره بچه ها اینم راس میگه:)))))هم شهری ها کسی هس منو خونشون راه بده؟

خجالت بکش خرس گنده!میخندی؟این دفعه بیفتی آبروی نداشتت بازم میره

خرس گنده عمته:| :))) اون عمه بزرگته اتفاقا .من شیش کیلو کم کردم دیگه خرس نیستم نشنوم ازتااااا

میخونم حالا تو نزن:|

تو مورد ده و یک و دو و چهار کاملا اتفاق نظر داریم 

اگه تو هم انجام ندادی میتونیم بگیم اتفاق نظر داریم.اگه انجام دادی که خب تو اصن مدلت مث من نیس:دی

فقط کدنویسی :))

آره جون عمم:)) :|

این مورد سه ذهنمو خیلی درگیر کرده :)))
یه کم فکر کن شاید یادت بیاد و منم از تفکر جان‌فرسا نجات بدی
منظورت حرف اول اسم کسی یا جایی یا خوراکی یا کتاب یا فیلم نیست؟

ینی دلم میخواد گیس خودمو از بیخ بکنم سر این رمزی نوشتنام و از یاد رفتنام.حافظه م مثل قبلا نیست

فقط میدونم اون "ما" احتمالا منظور یه کار دونفره بوده
"ـش" رو فک کنم برمیگرده به یه اسم خاص و یه آدم ولی نمیدونم کی!! شایدم منظور شیطنت یا کار خاصی بوده گفتم "هیششششش"صداشو درنیار!:دی

از همش هم که چشم پوشی کنیم، نخوندنِ هری پاتر رو نمیتونم ببخشم ولی :| قالبت رو حلالت نمیکنم :)))

نه دیگه،قالب همون موقه که تحویلش دادی حلال شد و نوش جونم:))) با مسائل دیگه قاطی ش نکن

هری پاتر خیییییییییلی زیاده چارلی خییییییییلی
باید یه بچه تو سن راهنمایی نم نمک شروع کنه بخونتش به سن من که رسید واو به واوش رو مسلط باشه.الان من پیرم دیگه دیره براش:( :)))
من تو یه ماه طوطی وار هول هولکی همشو بخونم هیچی حالیم نشه تو خودت راضی ای؟!نه دیگه:دی

 منم می خواستم کد نویسی و طراحی سایت کنم - زبان بخونم- گواهی نامه موتورمم بگیرم و.....

فقط باشگاه رفتم اونم نه مثل ادم :-)

همش خواب بودم :-)

تو تژدیدی اگه تونستی بزنی رو دست من یعنی  دوساعت مونده به امتحان بدون جزوه میرفتم سر جلسه  اخ اخ 

خوابیدن لذتش برابری میکنه با هرررر کار یادگرفتنی فرهنگی تفریحی دیگه ای!من که نمیتونم بگذرم ازش:دی

امتحان زمینم رو شب قبلش یادم افتاد امتحان دارم ولی خب خوابم میومد و خوابیدم=)به معنای واقعی کلمه نخونده رفتم سه و نیم هم گرفتم:| متاسفانه یا خوشبختانه همه مدل امتحان دادنی دارم تو سابقه تحصیلیم.از اون بچه خرخونی که زیر بیست براش افت داشت تا اون بی عاری که امسال نمره تک میگرفت -_-

مورد سه Ma منظورت Mathematic نبوده ؟
که قراره امتحان بدی ؟😬🤔


سمانه=)))) کامنتت جرقه رو تو ذهنم زد.نه اینی که گفتی نیست ولی شکل نوشتاری کلمه ای که گفتی قششششنگ یادم انداخت منظورم چی بوده."ما" رمز گشایی شد:دی

قابلی نداشت 
میشه ۱۰ دلار 🌈

جم کن برو خودت تا با چوب نیفتادم دنبالت

حرف از دلار میزنه واسه من:)))))

ینی دامن گل گلی هم نپوشیدی؟ :|
:))

چرا:)))ولی خب دامن پوشیدن ستاره دار نبود!ستاره دار ها مهم بودن

:)))
اههه. چرا اینطوریه؟

عههه مگه تو زشتویی؟:))))

چی چیطوریه؟!آها اون شیش تا بود الان چهارتاس.دوتایِ آخرش حذف شده چهارتایِ اولِ همون شیش تایِ قبلیه

هری پاتر زیاده؟ :|
دیسک‌ورلد حدود چهل جلده D: یا malazan book of the fallen حدودِ یازده‌تا کتابه که هرکدومش هزار صفحه‌ست :/ 
و اینکه هری پاتر ابدا رده‌ی سنی نداره! از هروقتم بخوای میتونی شروع کنی :) و کی گفته حتما باید تا آخرِ تابستون تموم شه؟ تو زمانِ درس خوندن برای کنکور هم به اندازه‌ی کافی وقتِ تلف‌شده هست برای خوندن کتاب :) تازه یه جور انگیزه و کمک هم میتونه باشه :)

تسلیم:| :))))))))) 

بسیار خب، اسلحه‌ت رو بذار زمین و دستات رو بذار روی سرت :))

این ازون صحنه هاس که اگه واقعا توش باشم یه لحظه طرف غفلت کنه از پشت دستمو میندازم دور گردنش خفه ش میکنم گروگان میگیرمش بهش میگم تکون بخوره میکشمش:))))

نه. خود خرم رو میگم که چرا اینطوریم :||

سلام خره:))) 

دیگه خاصیت خر شدن همینه:|

هری پاترم ۱۴-۱۵ باری وقتی راهنمایی بودم، از اول تا آخر خوندم

چارلی دیدی گفتم سنش راهنماییه؟:(

خرم والا :(

بسه دیگه هی اسمشو نگو حالا:))خر خوبی باش:دی

خواب به همه چی ارجعیت داره 

امتحان و تژدیدی من از دوم دبیرستان سابقه دارم حتی شهریورم نمره نیاوردم البته پیش چندتادرس که اونم خدایی نخونده در حد 10نوشتم یه جریانایی شد  و اینا دیگه منو با 8- 9 -9.75 فرستادن بزرگسال

راسی تو دلم می مونه نگم دست خطتتون فوق اعادس خدایی لذت بردم ازش 

نه دگیه شما شور تنبل بازی رو درآوردی:| :))))) من کاملا عذرم موجه بوده:دی

نوش جونتون:)))حرفاتونم اینجا قورت ندید:دی 

اونو که بله واقعا شورشو دراوردم:-|

اها 

به روی چشم 

:))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان