چیزهایی که میخوام ولی نمیشه/نمیتونم/نمیذارن/دست من نیست

1.یه کیسه بوکس داشته باشم یه دل سیر بزنمش

2.اون دختره تو باشگاه که دوساعت باز کردن و بستن موهاش که تا روی زانوشه رو لفت میده هست؟با یه قیچی از ته کوتاه کنم موهاشو انقد نره رو اعصابم

3.بتونم دل بکنم موهامو کوتاه کنم و تا جلوی درِ آرایشگاه که رفتم نگم ولش کن!

4.برم آیس پک شکلاتی بخورم :(

5.اونقد پول داشته باشم که واس "جیم" یه گوشی خوووب بخرم...

6.دکمه "بیخیال" یا "برن به درک من چیکارشون کنمِ"مامان بزرگم رو فعال کنم انقد غصه داییامو نخوره

7.قبل از اینکه "نون" زن بگیره بغلش کنم

8.یجوری به "ف" بفهمونم لازم نیست انقد توضیح بده تا جمله ساده رو به مخاطب بفهمونه.خر خودشه:|

9.به اون دخترخوشگله که سرتاپاش پسرونه س شماره بدم:|

10.برگردیم خونمون.زودتر.زودتر.زودتر...

11.اتاقمو که یه همچین وضعیتی داره رو جمع کنم 

پی نوشت:ببینید گفتم همچین وضعیتی داره.نگفتم که الان اینجوریه.الانم بهم ریختس ولی نه اینجوری.این عکس بالا مالِ روز بعد از کنکوره.که خب همون روز جمعش کردم و اوضاعش شد این

12.کامپیوتر سازمان سنجش دلش برام بسوزه بذاره من امسال خلاص شم

سلام ایسالا همش بشه اگه نشد حداقل اون اخری بشه

برام جالبه اولِ هرکامنت سلام میکنید بعد من حتی موقع تلفن زدن بی سلام حرفمو میزنم :دی 

1. آخ که نمیدانی چه حالی میده :همون ایموجی که عینک دودی داره
2. دعوایِ بعدش جذاب‌تره 
3. 3 بار خوندم هیچی از جمله‌ت متوجه نشدم :|
4. معلومه سخنی برای گفتن ندارین.
5. برا منم دوربین بگیرین لطفا.
6. همونی که رو تختتون ولو بودن؟
7. بعدش نمیشه؟
8. من قاطی کردم، ف و نون و جیم و .. چه خبره خو :| 
9. به اون پسره که سر تا پاش دخترونه‌س نمیشه شماره داد؟
10. بازم معلومه سخنی برای گفتن نیست :/
11. شما واقعا چطور زنده‌اید؟ شیئ اضافی حتی روی میزم باشه من نمیتونم نفس بکشم چه برسه کف اتاق. مثلا من آب میخورم لیوان اگه حسشو نداشته باشم ببرم آشپزخونه میذارم رو زمین پشتِ میز که چشمم نخوره عصبی شم تا وقتی که پاشم :|||
12. دلش بسوزه خراب میشه و دیگه کار نمیکنه خو.

1.امروز یدونه گوشه باشگاه پیدا کردم با دست و پا و هر مدل حرکتی افتادم به جونش انقده خوب بود انننقده خوب بود.حس این بچه های بیش فعال رو داشتم که به اندازه کافی جیغ زدن تو پارک و دویدن دیگه خسته ن جون ندارن:دی

2.من سرم واس دعوای بعدشم درد میکنه:)))))))ولی دیگه دختره مویی نداره که بخوام گیسشو بکشم وسط دعوا:(
3.یادته پست گذاشتم میخوام کوتاه کنم؟نمیتونم دل بکنم ازش.بقول مادرم از دارجهان فقط یه مو رو خوشگل داری اونم بزنی نورت میپره:|تا جلوی در آرایشگاه دوباره دارم میرم هی پشیمون میشم
4.:( تو به جای من برو بخور
5.من خودم نه گوشی دارم نه دوربین!ولی چشم!اگه اونقدی پول داشتم که واس اون گوشی بخرم حتما پول دوربین تو رو هم دارم
6.دیوانه:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))خودشه!99 درصد درگیری این روزای مادربزرگم اون آقاس با داستاناش.پدر هممونو دراورده.پیرزن دیروز فشارش تا هیژده رفت...
7.خودم راضی نیستم وگرنه میشه
8.:))))))))) 
9.اون رو باید از همون گیس دخترونش آویزون کرد و با فندک ابروهای دخترونشو آتیش زد و خشتک شلوار دخترونشو تو پاش پاره کرد:| :))))
10.حدود ده روز دیگه برمیگردیم^__^ دو دوروووو دووووووووو
11.به سختی.خودم حالم بهم میخوره ازش.چند شبه یه پتو برمیدارم میرم تو هال بغل مامانم میخوابم میگم اتاقم جا نداره.وسیله ای لازم داشته باشم میگم برن برام بیارن.خودم پامو به سختی میذارم توش
12.دلش واس خیلیا سوخته.بذا واس مام بسوزه

با دیدن اتاقت ترجیح میدم سکوت اختیار کنم :|

پی نوشت رو بخون.شاید نظرت عوض شد راجبم:دی

چرا!؟ من 90%مواقع تو کامنتا سلام میکنم و بقیه جاها 100%اول سلام میدم

اتاق منم دست کمی از اتاق شما نداره البته یه 1سالی بود مرتب شده بودما ولی خوب خدایی حسش نیست

آن بزرگوار سلام،خداحافظی،تولدت مبارک ساده،خوبی و چطوری پرسیدن های الکی و آبکی و تعارف جماعت را بی مورد میدانست:دی

خب خدایی زنگ میزنی میگی سلام خوبی چطوری؟خب سلام ینی چی؟بعد من حال کسی که واقعا برام مهم باشه رو شخصا میپرسم ازین چطوری خوبی بیخودی خوشم نمیاد!:دی
تو کامنت که اصن سلام لازم نیست:)))ولی شما دوس داری سلام کن:دی
حس چیز خیلی مهمیه.خیلی.منم الان ندارمش:|

خب این که خیلی خوبه :)))

خب خدا رو شکر نظرت برگشت:)))ولی همچنان میگم،الانم شلخته س ها :دی

3- آقا مشکل دخترا با موی بلند چیه واقعا :/ قشنگ تره که تازه  :/

4- یعنی اینقدر آیس پک الان دست نیافتنیه؟ :-"

5- اول فکر کردم جیم مثلا مخفف جیمزه و جیمی هست. بعد چند دقیقه هنگ بودم  :))

9- احینا همون دختر توی کتابخونه نیست؟ :))همون  که فکر کردی پسره؟  D:

+ چرا اینقدر عصبانی حالا :/ خوب باش :))

3.تو موهات کوتاهه دستتو میبری تو کله ت میاد بیرون.باد میخوره به کله ت حال میده.مجبور نیستی تو حموم گره نخوردنش رو مدیریت کنی.بعد از حموم هم مشکل شونه و سشوار(که من نمیکنم!میسوزه)رو هم نداری.باباتم چن روز یبار صدات نمیزنه بگه بشین پشت به من سانتی متری چک کنه کم شده باشه !!:))) . خود منم متاسفانه از همین خوشگلی که میگی نمیتونم دل بکنم:| خصوصا یکی از بازی ها و سرگرمی هام موهامه هر جا بیکار شم به دادم میرسه

4.آره:(تو آیس پک بخور جون بگیری ولی من نباید جون بگیرم.باید جون بدم
5.مثلا فک کرده باشی جیمی داداش آندره س:))))))))
9.نه این دختره رو تازه تو باشگاه پیدا کردم.مردیه واس خودش.مرد زندگی:| :))).قشنگ به صدا و دیگر ظرافت های دخترونه گفته به کلیه چپم هم نیستین!تازه مدل موهاشم ازیناس از کنار مو نداره از بالا داره :دی

+ای بابا هی میگین عصبانی:(کجام عصبانیه الان؟!مدلم اینجوریه.الانم با نیش باز و حال خوب دارم جواب خودتو میدم:)

اونقدر پول داشته باشی که برای منم یه گوشی خوب بخری😁 لطفا اینم بزن جز خاسته هات😁

بچه پررو خودت زحمت بکش کار کن پول درار واس خودت بخر:))))حالا من خودم گوشی ندارم هیچ کی هم نمیخواد برام بخره اینا از من گوشی و دوربین میخوان!!:دی

باشه میذارم جز "خاسته" هام D:

ولی اون آیس‌پک شکلاتیه رو بخور :) تونستی دارکشو بخور حتی :) لهنتی :)) به جا منم بخور اصن :)))

دیگه در دسترس ترین موردشون همون آیس پک س:)))نمیذارم تو دلم بمونه اونو:دی

آقا ما زمانی که داریم خونه تکونی میکنیم و همه چی رو به هم ریختیم اینقد خونمون به هم ریخته نمیشه ، تو چجوری اینکارو کردی :/ :)))))
میگم نکنه واقعا دزد اومده بوده تو حواست نبوده ، ها؟ :( 
اون دو تا گردالی زیرش چیه که سانسورشون کردی :| :)))

آرزو تاریخ پست رو ببین و تاریخ کامنت خودت رو.تا همین الان که دارم جوابت رو میدم هنوز جمعش نکردم.ایشالا الان برم سراغش

بابامم میگه انگار اطلاعات اومده تفتیش کرده اینجا دنبال مواد بوده:))))))
خجالت بکش با این سوالات:))

میگم بیا منم بغل کن قبل از اینکه شوهر بیاد منو بگیره :))) 

اینقدم به ف گیر نده گناه داره بچه :| :دی

تو رو قبل و بعدش میتونم:)))الان نون واجب تره

الان که دارم کامنت میذارم چی ؟ الان جمعش کردی :/ :)))
:))))

نه من مزدوج که بشم دیگه بَغَلام تموم میشه ، شاید به تو نرسه دیگه  ببخشید :دی

الان آره!دیشب تموم شد!=)))

نخیرم بغلات واس شوهرت باید تموم شه نه من.واس اون محدودیت بذار من نامحدودم:)))

منم ۶ و ۱۲ رو میخوام به شدت :)))

دیگه بینیم چی پیش میاد:)

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان