صدایی از ته چاه میگوید:

ایشالا سال بعد

نتیجه اومد؟

اوهوم...

چی شد؟

معلوم نیست؟!اونی که میخواستم نیست.حتی نزدیکش.حتی پردیسش...

ای بابا ای بابا :(

گریه نکن حالا چیزی نشده که:))

گریه کجا بود حالا:| بخندم وسط مصیبت مردم؟ :| خدا قهرش میگیره سال بعد خودم دچارش میشم خب :(

پارسال یکیو مسخره کردم
رتبش فلان هزار بود
داشت مهندسی فلان میخوند
کمکم میکرد
مسخرش کردم
گفتم اوووو درسته مهندسی فلان خوندی ولی رتبت فلان شده واس من فاز مشاور ور ندار!
رتبم دقیقا رتبه اون شده
خود خودش...

قطعا فدای سرتون بعدش هم چه دیدی شاید تو انتخاب رشته همون شیراز قبول شدی و رفتی :))

اینجا واقعا زدم زیر گریه...اسمشو نیار شیرازو

+اون که به شدت قطعا!

اوه =|| گریه کنم می‌گذری ازم؟ 

+ رتبه‌ت چنده؟ بالای پنج هزار؟ 

نه بابا اصن کاری به تو ندارم خواستی هم بخندی بخند تو اون فایله اولش دیدی خودم خندیدم؟الانم با خنده پس از اشکِ کامنت دیوانه در خدمتت هستم:))


+فک کنم بدونی من آب میخورم میام اینجا مینویسم و نمیتونم چیزیو نگم!.الان تو شرایطی نیستم بحث عددی کنم.شاید تو پستای بعدی گفتم:)

اوکی راحت باش! ولی ناامید نباش. ایشالا درست میشه‌.

:))

حالا زوده واسه گوش کرده به صدای ته چاه :*

گوش نده خب صدای از چاه درومدمو.ولی خدایی دیدی؟اولش خندیدم حتی.تهش بزور صدام بالا میومد:))

یه جمله ی به نسبت معروف کنکوری هست که میگه تو ۱۷ سالگی شاید یه سال پشت کنکور موندن تلف کردن وقت و درد آور باشه ولی برای یه خانوم دکتر فوق تخصص مهم نیست ۵۴ سالش باشه یا ۵۵ سالش...
امیدوارم بهترین اتفاق عالم بیفته برات ولی :*
+نظر به اینکه دارو دوست داری عمرا به زیست شناسی فکر نمیکنی؟

کروکدیل!من همه چی دوست دارم.پتانسیل هر کار هر رشته و هر شغلی رو تو خودم میبینم :دی.ببین میگم همه چی یعنی همه چی ها.میرم آرایشگاه دلم میخواد برم تو کار خوشگلاسیون.راننده تاکسی میبینم میخوام پیکان بخرم.میرم چشم پزشک دلم چش پزشک میخواد.میرم داروخونه داروساز میخواد.معلم شیمیم رو میبینم معلمی میخواد.چارلی رو میبینم دلم فیزیک میخواد.وکیل میبینم دلم وکیل میخواد.فیلم فضایی میبینم دلم هوافضا میخوادو فضانورد شدن میخوا.همین الانشم نمیدونم دقیقا چی میخوام!! ولی آن دلبری که هم دلم بپسنده هم عقلم و واس دو جهان انتخابش کردم داروسازی بود(چه زود از فعل گذشته استفاده کردم...هنوزم هست).زیست شناسیمم بالاترین درصد اختصاصیام بود.هشتاد زدم.و فوق العاده دوسش دارم:)

همه چی درست میشه :)

چطوری چهار رقمی=))

تنت سلامت :))

لبخندت پابرجا خانوم دکتر:)

واسه من باز نمیشه این وویسی که گذاشتی.
من اونقدری شوکه شدم که خنثی‌ ام الان دیگه... واقعا هنوز نمیتونم میم مالکیت بچسبونم به ته این عدده به عنوان رتبه کنکور :/

چرا؟مشکلش چیه دقیقا؟بقیه واستون باز میشه؟

منم همینجوریم دارم لباسای بابامو اتو میکنم و دمی به شادی میگذرانم:))
نچسبون بابا
به قول بهمن بازرگانی درود بر او باد شما عدد نیستید! :دی

آهان... صدای خودت منظورت بود؟
من فکر ندای درون و این صحبتاست
تا اومدن نتایج نمیشه تصمیم گرفت گلی.... صبر داشته باش :)

ندای درونم که مث سگ پشیمونه پارسال کم کاری کرده اصن صداش بالا نمیاد:)))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان