هلو سامر

از این دوحالت خارج نیست.یا میشه اونی که میخوام،که خب جیغ و دست و هورا،باید تابستون رو مشغول ریکاوری باشم که از مهر بازم درس اونم چه درسی!یا نمیشه،که خب بازم باید انرژیمو جمع کنم،قیامت که نشده.هرچند قیامتم بشه اتفاق خاصی نیفتاده.در هرصورت فارغ از نتیجه راهی جز خوش گذروندن ندارم :دی :)))

اول اینکه امیدوارم بهترین‌ها برات رقم بخوره و ثمره تلاشتو ببینی :)
دوم هم اینکه من خیلی دوس دارم موهام سفید شه :/ وقتی میبینم میکَنم که زیادتر شه :/

همین الان وبلاگ خودت بودم داشتم کامنت میدادم بهت:))))))

خُل:|منبع علمی نداره-_-کچل نکن خودتو:دی. اصنم باحال نیست سفید بودن مو!

چرا سفید شدههههههه؟برو دکتری چیزی-_-
ایشالا امسال اون چیزی که می‌خوای قبول شی(:

ژنتیکه عزیزم:))ارثیه دکتر نداره دیگه‌

فدایت:)تو هم برسی بش

انشالله که به دلبرت امسال میرسی ❤️❤️❤️

+اونجا که نوشته *نمیخوام سال دیگه پشت کنکور باشی* یه حس مالکیت خاص هست که مشکوک میزنه 😎😆

به هردو دلبر...

نه بابا:))دختره طرف.بعدا بیشتر هم معرفیش میکنم

چرا دو دلبر ؟ 😅

دیگه دیگه؛))))

رشته و دانشگاهش :)

اینجوری که سه دلبره:)))

به یادتیم. دعاگوتیم. برو بترکون و برگرد پیشمون پهلوون! 😁

اشک در چشمانش حلقه میزند و بوس بوسُ فدایتُ این حرفا ^__^:))*

مامان من از بچگی موی سفید داشته بنده خدا
انقد به سال دوم فکر نکن :| باعث میشه همه تلاشتو نکنی

من از 12 سالگی دارم

این تلاش تلاش درس خوندن نیست دیگه.تلاش سر جلسه کنکوره.که مسلمه من کم نخواهم گذاشت!

+وبلاگت کو؟:|بزنمت؟

موفق باشی عزیزم
الهی که بشه

مرسی مرسی ^__^

سلام شبت بخیر من برای فردات یه عالمه ارامش از خدا میخوام و خب درسته فیزیکی کنارت نیستم ولی سعی میکنم یه عالمه انرژی مثبت برات بفرستم از هیچی نترس تو نتیجه تلاشت میگیری 

سلام و شب شما هم به خیر:))

خیلی ممنونم ازت ترانه جان:)* من از همین میترسم ولی :دی حس میکنم تلاشم نمیچربه به تلاش خیلی از رقبا.ولی سعیمو میکنم دیگه هر چی شد بقیش با من نیس

به قول مامانم رشته دلخواهت فقط یه صندلی نداره که تو هم کنار بقیه میشینی بقیه اش هم همون تقدیر و سرنوشت 

آره...پیش به سوی سرنوشت:)

یه صدسالی میشه پاک کردم وبو :|

وقتی با اسم و اکانت نگار میای یعنی وبو حذف نکردی،عدم نمایش وبلاگ کردی:|و آدرس وبلاگو عوض کردی یه جا دیگه.وبلاگت تو دنبال کننده هامه کجا پاک کردی؟خودتی:|

الان دفترچه عمومیا رو ازتون گرفتن اختصاصیا رو دادن :دی

نه و ربع گرفتن ازمون:دی اون ساعتی که کامنت دادی مشغول سوال احتمال ریاضی بودم

خب کاربر بیان هستم ولی وب ندارم اصن دیگه پنل هم ندارم

:| خلی تو.چیکار داری وبو.

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان