کیف جادویی

هیچ کدوم از وسایل زیر دکوری نیس.اگرم میبینید از چیزی دوتا سه تا چهارتا یا بیشتر موجوده بدانید حتما یه صلاحی بوده و  اگر چیزی تو این عکسه دلیل بر استفاده من و استفاده همیشگیم ازش نیست!اون دوتا کیف قرمز هم که خودشون یه دنیان.اون گردالی سیاه که اسمشو نمیدونم جدیده و از فردا همراهیم میکنه.کیفم جا نداره باید تو دستم بگیرمش:| یکی از هدفونا رو هم همین طور. اینا وسایل مورد نیاز واس فرداس.در ضمن دمپایی و خوردنی هام تو عکس حضور ندارن!

جیزز!  O_o
دفترچه بیمه؟
روی کتاب شیمی پیش 2 کنار اون چسب کاغذیه، چسب برقه؟ :|

البته با توجه به پست قبلیت حق داری ، یه قومی رو تجهیز میکنی بالاخره :))) 

چیزز یعنی چی دقیقا!؟:)))))

دوتا چسبه.یکیش ازین چسب بیمارستانی هاس که خیلی پرکاربرده .با خودکار میشه روش نوشت.و اینکه به جای چسب زخم کاربرد داره.اون یکیم ازین چسب رنگی منگی خوشگلاس:)))
دفترچه بیمه کار من نیس!!چن روز پیش بابا اوضاع کیفمو دید گفت تو که همه چی همراته بذا اینم باشه باهات:/ منم دلشو نشکوندم :دی 
صب با کلی مهمات میرم شب سبک برمیگردم:))) 

 میخواستم مثل این فیلم خارجیا بگم D: جیزز ینی مسیح (Jesus). تو انگلیسی همون کاربرد یا ابلفضل خودمونو داره :)))

خلاصه خدا کنه تا بعد کنکور کت و کول برات بمونه :|

عاهااااا چیزز(zez) من فک کردم یه حرف فارسی میخوای بگی به جاش گفتی چیزز(chizz)  :دی

کت و کول همین الانشم نمونده برام:| دنده سنگین حرکت میکنم تا میرسم به میزم.اونجا کمد داره اجاره کنی انقد هی وسیله نیاری ببری ولی ترجیح میدم وسیله هام تو خونه هم ور دلم باشه:|

هنذفری از ضروریات بید

آن هم به تعداد سه عدد

قابلیت اینو داری که زاپاس من باشی.سلام زاپاس

کصافط:)))))))) سلام هم زاپاسی :دی

شبیه کشوی منه تا کیف :)))
چند تا قاشق چنگال یه بار مصرفم بذار توش :دی

حالا کشوی من یه فاجعه ایه ازین بدتر:)))

یبار مصرف خوشم نمیاد وگرنه حواسم بوده که بذارم:دی

منم با اینکه کلا از کیف حمل کردن خوشم نمیاد . اما وقتی اردو میریم رسما نصف وسایل خونه رو تو یه کوله جا میکنم و بار میزنم :))
*کش سر چی میگه :دی  بیا کاپل بشیم همین الان یکی از اون کشا روی موهامه ^_^

اتفاقا من موقه های اردو همه چیو میندازم گردن اونا فقط سعی میکنم خودم برم با یه کوله کوچیک:دی


:)))))))))) اون کشا خیلی خوبن.الان یه گولی منگولی سر خودمه ولی اینا رو واس موارد دیگه و دیگران به کار میبرم :دی

ستون فقراتت در چه حاله با این وضعیت :/

خوبه:))) تموم شد کتابخونه.کیف مهربونی تموم شد

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان