کاه نوشت

حسی که این روزا بیشتر آزار دهندس تموم نشدن درسا و بلد نبودن و مرگ بر کنکور نیست.اینه که چیزهایی که چند ماه پیش خوندی و از پس سوالاشون براومدی رو الان مثل خنگول ها فقط نگاه میکنی و میگی این چی هست اصن؟مبحثی به کوفتی حرکت و دینامیک رو مهر و آبان با دلی آکنده از غرور با سوالاش برخورد میکردم الان فقط زل میزنم بهش و حتی فرمول ایکس تی به علاوه ی وی صفر رو هم ذهنم یاری نمیکنه به یاد بیاره.بازده م از خوندن یه مطلب و توانایی حل سوالاش از حدودا صد درصد رسیده به شاید بیست سی درصد.همین هم سرعتمو واس درس خوندن آورده پایین و ده بار باید یه چیزو بخونم تا بفهمم چیه. حدودا یه ماهه تو چن صفحه ی اول الکتروشیمی گیر کردم و نمیتونم پیش برم:|حس میکنم مغزم کهنه شده دیگه ظرفیت مطلب اضافه نداره همون قبلی ها رو هم داره پس میده.ولی من میخونم.درس خوندن این روزا شبیه به زور کاه دادن به خورد خودمه!خر هم نمیتونه انقد کاه بخوره ولی من میخورم:|هشت تیر هم همشو بالا میارم رو یه پاسخبرگ و تمام

 

بدربخور نوشت برای کنکوریا:ماه آخر برای جمع بندی میرن سراغ کنکور های سالهای گذشته و عموما هم گزینه اول روی میز زرد اختصاصی قلم چیه.نخرید اون لامصبو.اگه تا الان تو دام این کتاب نیفتادید ادامه متن رو بخونید اگرم دارید کتابو نخونید که دلتون نسوزه:دی یه کتاب نسبتا قطور هستن ایشون که اصن حس کنکور دادن رو به آدم نمیده و هی باید دستت رو صفحه هاش باشه کتاب بسته نشه.با یه فونت خوشگل و رنگی منگی.پاسخبرگ نداره و باید وارد کنید جوابا رو خودتون رو یه برگه.قلم چی مولف کتابا و طراح سوالاش کلا حوصله ندارن دو کلوم مث آدم حرف بزنن پاسخنامه ش رو یجوری سر هم آوردن که هیچی نمیفهمی.برید سراغ کنکوریوم مهر و ماه.یه بسته شیک و پیک که بازش میکنی دفترچه های کنکور پنج سال اخیر با همون رنگ و فونت سیاه سفید توشه و پاسخبرگ سفید و یه کتاب کوچیک پاسخنامه زیردیپلم فهم هم داره.الان هم 30 درصد تخفیف گذاشته سایت مهر و ماه. قیمتش حدودا نصف زرد اختصاصی در میاد و کیفیتش از هر لحاظ نسبت به زرد عالیه

پاراگراف اول رو که خوندم خودمو توش دیدم...
نگاه کن ولی حس نبلدی خاصیه اما تا حدود 50% کآذبه...
برگرد از روی خلاصه های اون فصل (یا خودت نوشتی یا کتاب خاص داری ) مرور کن بعد برگرد به سوالا .... چندتای اول حس مشنگ بودن به ادم دست میده ولی بعدش میشی همون دلبر سابق ^_^

من دور دنیا گاج رو خریدم.
اومدم با قلم مقایسه کردم گفتم این از نظر فونت و این مسایل اوکی نیست منم گاج رو ک از نظر فونت کپی کنکوره و جواباش خوبه رو گرفتم ¡¡¡
ولی تعریف مهر و ماه هم زیاد شنیدم :)

بدبختی حال خوندن خلاصه ندارم:/

مرسی یهرحال!
دلبر؟!

محتواشون که یکیه بحث راحتی کار باهاشونه که قلم چی افتضاس

متاسفانه تو دامش افتادم:(
آخ گفتی، باید مثل نصف وزنم رو کتاب باشه تا بسته نشه:|
با اون شماره سوالای مسخرش و نکات مسخره ترش:/

ای بابا:(

ما اون لامصبو نخریدیم :/ خودشون دادن زیر بغلمون زوری :/ اتفاقا منم به این موارد که رنگیه و اینا فکر کرده بودم و واسه پاسخنانه هم خودم کپی گرفتم به مقدار نیاز دی:

* من وقتی ذهنم خیلی میپره سر درس اینطوری میشم که نمیتونم پیشروی داشته باشم. الانم زیاد ذهنم میپره به خاطر همین تعداد تستام پایینه خیلی :/ اما الان کاری که میکنم اینه که وقتی میبینم ذهنم خیلی پرش داره میرم از یه مبحثی که مسلطم یا از عمومی ها 10 تا زماندار میزنم چون موقعی که زماندار کار میکنم حواسم جمعه دیگه، بعد اینجوری یه کم متمرکزتر میشم. 

من زیر بارش نرفتم.گفتم نه پولشو میدم نه میخوامش

فراگیره پس مرض-_-

پاراگراف اول یاد یه ماجرا افتادم
اول سال که یه طرح اشنایی با محیط دانشگاه داشتیم چندتا از بزرگای اساتید اومده بودن وسخنراگی میکردن یکیشون اومد گفت ساعت قبل بین بچه های پرستاری بودم که یه دخترخانمی بلندمیشه میگه همه روم قسم میخوردن پزشکی قبول میشدم معلما،مشاورا،خانواده..میگفت این اخرا هرچی میخوندم نمیفهمیدم هرچییییی،نمیتونستم یه فرمول تو ذهنم بسپرم،فک میکردم مطالب قبلی یادم رفته بود خلاصه مثه اینکه مثه ابربهارگریه میکرده که حقش پرستاری نبوده،میدونی اون استاده چی گفت؟؟گفت کافی بود4-5روز درس نمیخونده،دوره کتاباشو خط میکشیده میرفته طبیعتی،مسافرتی،ذهنش خسته بوده وتوانایی دریافت مطلب جدید نداشته

بنظرم یکی از بهترین کتابای قلم همیناست و اولین و اخرین کتاب قلم بود که کامل خونده بودم
غلط توی همه کتاباس اگه سوالی به نظرت اشتباه اومد میتونی توی بقیه کتابات پیداکنی جوابشو علی برکت الله که همشون سوالای کنکور هرسالو دارن

من استراحتمو کردم این هفته.بسه دیگه


محتواشو کاری ندارم.بله که عالیه.بحث گرافیکی و کیفیت تصویر و فونت و شباهتش به کنکوره.کتابش سنگینه.وقتی کنکور دفترچه ای واقعی هست چرا قلم؟و بحث اینه من الان همه چیو یه جا میخوام وقت ندارم تو یه خروار کتاب دنبال بگردم.وگرنه همه سوالای کنکور تو هر کتاب درس خاصش پخشو پلا موجوده

درود بر حاج ظالم قلم چی :دی
یاد اخراجی ها 2 بخیر: درود بر صدام یزید کافر
قلم چی با همه بدی هاش یه خوبی داره .وقتی تو مدرسه یک آزمونی سخت تر بود شعار های قلم چی قلم چی در به درت میکنیم
یا
حاج ظالم حاج ظالم 
مرگ به آزمون تو
خون جوانان ما 
میچکد از قلم تو :دی


:)))))

به امید اینکه هشت تیر هرچه بهتر رو برگه بالا بیاری :)))

+ حس کردی به نصیحت یه بزرگتر نیاز داری من در خدمتم :)))) بالاخره آدم باید به کوچیکترش کمک کنه D: 

:))) میبینم کمتر آنلاینی و دیرتر جواب و کامنت میدی،ایشالا سر به راه شدی ننه:))))):دی

یادت نره کی اول بزرگ بازی دراورد  و واقعا بزرگ بود!!:دی

:))
+ خط آخر نفهمیدم چی گفتی D:

اولین کامنتایی که من بت دادمو یادته؟در باب برو سر مخشت؟همونا!بزرگ بازی بودن دیگه:دی

پاراگراف اول پست رو قشنگ درک کردم D: اما برای فیزیک مرور کردن که سریع برگرد این درسنامه‌های جمع و جور گاج نقره‌ای رو مرور کن همه‌چیز یادت میاد بعدش می‌ری تست‌هات رو می‌زنی D: زیست خیلی داغونه که آدم باید کل یه فصل رو مرور کنه و زمان زیادی م ازش بره زیاد به نسبت سایر درسا D:
من زردای کانون رو گرفتم ولی پستت روم تاثیر گذاشت و مهروماه‌م سفارش دادم تشکر تشکر بابت پیشنهاد خوبت :))

من منبعم واس فیزیک گاج نیس.خیلی سبزه.البته اونم همینا رو داره.میرم سراغش

اتفاقا من زیست رو مو به مو یادمه دیگه حالم بهم میخوره برم سراغ کتاب:)))) من با زیست زنده م :دی

ای بابا اسراف کردی که! :| ولی خوبه پشیمون نمیشی از گرفتنش:)

ایشا الله موفق باشی ولی من که خودم تو مدرسه خوب درس می خوندم و رفتم دانشگاه دیدم دیپلم ها از ما موفق ترند حیف ام اومد به خاطر خوندن فیزیک تو مدرسه

نگو اینجوری...داریم هر دو مدل رو

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان