طریقه مصرفِ ماشینِ دودر

خسته بودم.ولی دلمم میخواست پیاده بیام تا خونه.تو مسیر یه ماشین دودرِ خوشگل که رانندش یه خانوم خوشگل تر با عینک دودی بود کنارم ترمز کرد.دوست صمیمی و همکار مامان بود.کلی تعارف کرد بیا برسونمت خونتون دوره.هی گفتم نه نه نه.داشتم فکر میکردم خب،پسر خودشو که نشونده رو صندلی شاگرد.خودشم که رانندس.ماشینشم که دوتا در داره.ینی جای دونفر رو داره.منو میخواد کجا بذاره؟!برفرض اون پشت جا باشه،یعنی باید در اونا رو باز کنم اونا پیاده شن من برم اون پشت بشینم؟!نه!خیابونی داشتن نگاهمون میکردن.ریسکِ سوتی احتمالیم برای سوار شدن تویِ ماشین دودر رو نپذیرفتم و عینک خودمو زدم رو چشم و پیاده رُوان مسیر خونه رو پیش گرفتم:|

ماشین پودر فقط وانت
حیاطم داره

پودر چیه؟

دو در
امان از این کیبورد گوشیم

بله فهمیدم:)

کامنت بابای نرگس پودر نیست دودره!

مرسی مرسی از اطلاع!:)

خوب کاری کردی 

برادر شوهر خالمم همین جریان واسش پیش اومده ولی اون رفته سوار بشه و کلی سوتی دیگه فکرش بکن خبرش به ماهام رسبده 

خب خوب شد سوار نشدم:))))))))))

بهترین کارو کردى وجدانا اصلا ریسک بدى بود پذیرفتنش

به هرحال آبروم مهم بود برام:دی

ای بابا میرفتی تا ما یاد بگیریم اگه خدایی نکرده فرصتش پیش اومد بدونم چه گِلی به سر بگیریم :( :دی

البته من تو فیلما دیدم باید اون طرف پیاده شه تا بتونی صندلی عقب بشینی ، خدا کنه گولمون نزده باشن :)))

هنوزم بلد نیستم آرزو!

آره فک کنم همونه ولی خب چیه آخه؟!خیرسرشون یه چیز خوب خواستن درست کنن؟همون چهاردر خیلی بهتره که

تو اینترنت سرچ کن برای دفعه بعد :|

نه دیگه به تورم نمیخوره همون یبار بود

واقعا سوار شدن تو یه ماشین جدید خیلی استرس زاست :دی

یه ماشینِ دودر خدایا!

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان