بتاز گله ی اکسیژن

خونه این شکلیه.عملا یه هفته س مامانمو ندیدم و میخوام وقتی برگشت خراب شم سرش که ول کن علم جویی تا گور رو.در همین راستا تصمیم گرفتم آندره و ویونا رو واس انتخاب رشته سال بعدم در نظر بگیرم.سبزه باید میومده که حالم خراب تر شه،نیومده.و این نیومدن بدتره.مث بغضی که زودتر باید گریه شه تا رنگین کمون شه ولی بغض میمونه.کلا هزارتومن همراهمه و با این که لازمم نمیشه احساس ناامنی میکنم از این بی پولی.دوچرخه یه میلیونی یه ماه پیشم شده سه میلیون و میخوام سر به تن هیچکی نباشه.شبِ امتحان زمین خودمو با یکی از آهنگای آلبومِ جدید چاووشی خفه کردم و حفظم الان.شنبه امتحان ریاضی دارم و اومدم کتاب خونه.چیزی که این وسط حالمو یه خورده بهتر کرد و باعث شد احساس مفید بودن کنم کتابدار بود.با حالی که معلوم بود دردش چیه پرسید"بچه ها،کسی مسکن همراهشه؟".خوشحال بابتِ کیف جادوییِ مهربونیم که به سنگینی قبل نیست اما قرص توشه،با لبخند بهش گفتم من،من...

مرض داری میای کتاب خونه؟ها؟خودت میدونی حالت بد میشه اینجا-_-دفعه آخرت باشه این ورا میبینمت

خوبم بخدا:))سکوت مطلق،صدای کولر،سبزه هم که نیست.دارم هذلولی هم میخونم:|

با تمام علاقه م به دختر بودنم باید اعتراف کنم یه سری چیزای پسرا رو دوس دارم.همین الان،سال پایین مال مطالعه آقایونه.دلم میخواد برم اونجا.چقققد منظم و ترتمیز و بی حاشیه ن.چقققد سرشون تو کتابشون/گوشیشونه.نه مث اینجا-_-وقتی درس میخونن،ینی دارن میخونن واقعا.فکرشون هزار جا نیست.اخمو هم نیستن تازه!

دلی دلی دلی همین الان سارا اومد

بهت گفتم نیا کتابخونه
خودتو کنترل کن
نباید بزنیش
نباید بزنیش
نباید بزنیش

من تو خونه بیشتر تمرکز دارم تا کتابخونه !!!!!!

یبدارم سه هفته مونده به کنکور رفتم کتابخونه با دونفر که میشناختم رفتیم بیرون سالن  و تعریف ساعت 8رفتیم 11:30 برگشتیم :-) مثلا رفتیم یه استراحت کنیم 

کتابخونه جای درس خوندن نیست اصن.جوش داغونه

انگار خونه هنوز کار داره... 

مبارکه :)

همین الانم داره-_-

مرسی عزیزم:)

ای بابا باز من دو روز نبودم دوباره حالت بد شد؟ :D:
این چند روزه احساس میکنم کل بارِ بلاگستان رو دوشِ منه. چند نفر دیگه هم هستن که حالِ دلشون خوش نیست و من مثل بابانوئل دارم با یه کیسه پر از شادی این وبلاگ و اون وبلاگ میرم و سعی میکنم که حالِ همه رو خوب کنم، ولی موفق نمیشم. کاش میتونستم واقعا یه کاری برات بکنم! بنابراین از توی اون کیفِ مهربونیات خودت یه قرصِ شادی پیدا کن و بخورش :)

کامنتای تو خودشون قرص سوپر شادی ن:)))خوبم الان

زنگ بزنم پلیس؟ :))

بزن ببینم چی میگن:))))

امیدوارم امتحانت رو خوب داده باشی عزیزم :)

خوب بود زمین ولی ریاضی...بگذریم:دی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ***
**** ******* *** ***** ****** **** ** ** ******** ** **** **** ** ** **** *****

هوم.ولی کاش بیشتر توضیح میدادی منظورت دقیقا کی و چیه منم در جریان باشم بدونم چیکار میکنم!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** *
**** ***** *** ***** ** *** **** ***** ***** **** ** ********* * *** * 
**** ** *** *** *****

باشه:)

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان