باز هم دست هایش

نگاه کنید دوست شدن با هم 

:)))))
مبارک باشه آشتیشون 
روزتم مبارک :)*

آره این راستکیه قرار بود تابستون نوشتن یادبگیره تنبلی میکنه نمیذاره بار رو دوش چپ عزیزم کم شه:(ایشالا همکاری کنن:)))

ممنون جانانم:)*

عکسی که تو پست گذاشتید نشون دهنده ارادتون به این دست هستش=)) مبارکتون باشه دست به این خوبی:))

این پست رو میگید دیگه؟:) بله به طرز تبعیض آمیزی دوسش دارم:دی

چپ دستی پس :))

خبر به این مهمیو نمیدونستی تا الان یعنی؟وای بر تو:)))

منم چپ دست متولد شدم :)

و این یعنی الان با دست راست مینویسی؟!

بله :)
ولی مثلاً تیراندازی رو با دستِ چپ انجام میدم :)

ببین اینکه الان تیراندازی رو با کدوم دست انجام میدی اصلا مهم نیست.ذات تیراندازی کردنت مهمه.تیراندازی؟تییییییراندازی میکنی؟تفریحی یا اکشن؟شنا؟سوارکاری چی؟:)))

تفریحی :) اولین بار که از طرفِ مدرسه رفتیم دیدم با راست اصلاً نمی‌تونم.

خب خیالم راحت شد:)))ولی من باشم اکشن انجام میدم D:

آره مثلا نسرین شباهنگ هم قیچی رو با چپ نمیتونه بگیره خیلی کارا رو با راست میکنه
ولی من متاسفانه تقریبا همه کار رو با چپ میتونم انجام بدم.واس همین دست چپم معمولا درد میکنه.بعد پوستشم ضخیم تر از دست راست شده در حدی که رگای دست راستم معلومه ولی چپیا نه:| :))

عزیزم ^_^
من رگ‌های هر دو دستم معلومه :|

منم دوست دارم رگهای اقصی نقاط بدنم پیدا باشه خصوصا این دستا هست قلمی و باریک و بلندن؟ولی متاسفانه تپلی مپلی تشریف دارم باید تشریحم کرد تا رگامو یافت:)))))

ای جان :)))

روزت مبارک چپ دست جان (:

خطت هم خیلی خوبه ها :))))

ممنووووون راستکیه معمولی D:

قابلتو نداره:))))ولی دست خط دست راستم با دست غالب بعضیا برابری میکنه انقد داغونن:دی

معمولی عمته :D
آررررررره دقیقا!یه دبیر داشتیم با دستِ اصلیش:/ مث چپکیِ تو می نوشت:))))

عمه ها هر چی باشن صرفا بخاطر عمه بودنشون خاصن:))تازه اون عمه م که اسمش بنفشه س و دوستم داره(اون یکی نداره!!) هم چپ دسته حتی

ببین من چپکی م خوب مینویسه هاااا
فک کنم میخواستی بگی اصلیش مث راستکیم بود

چه ایدهٔ جالبی :)) خوشم اومد :)
نمی‌دونستم یا می‌دونستم و فراموش کرده بودم چپ‌دستی
روزت مبارک

من حتی یادمه تو قیچی رو با دست چپ نمیتونی بگیری بعد تو منو یادت رفته؟:( الان برم کدوم کویر و بیابون؟:))))))))

روز شما مبارک تر تر :)*

من سلاح‌های سردو کلا با راست می‌گیرم
قیچی، چاقو، میلی بافتنی حتی
ینی راحت می‌تونم آدم بکشم و نفهمه پلیس
مسواک و قاشق و مداد رو با راست می‌گیرم ولی

دیدم تو کامنتا گفتی انگشتای باریک و دستی که رگاش معلوم باشه دوست داری گفتم عکس این پستمو نشونت بدم :)))
http://nebula.blog.ir/post/398/398-چگونه-تیره-نباشد-رخم-که-شمع-مراد-نمی-فروزد-ازین-آتشی-که-در-جگر-است

من جونم در میره بخوام کاری رو با دست راست انجام بدم:| حق منو خوردی تو:| :))) امسال پای کتاب تست میخواستم صفحه سمت راستی رو بگیرم که نیفته رو چپی دست راستم انقد احمقه نمیتونست انجامش بده.نوشتن که دیگه هیچی

پلیس نفهمه...و حتی یادمه یبار یه پست گذاشته بودی مبنی بر چپ دست بودن دلبر که مرتبط با لافکادیو هم بود!
موقع نوشتن اون انگشت باریک و بلند همش انگشتای تو جلو چشم بود:))))ولی نه انگشتای این پست!تو یه پست خانومانه که رمزشو بقیه ندارن من الان دارم محتواش رو لو میدم:دی که دستت معلوم بود با لاک قرمز و النگو ملنگوات:))))

:))) آره
پیارسال همهٔ اون النگوها رو درآوردم. از ده سالگی دستم بودن. گفتم یه وقت چاق میشم یهو دیگه درنمیان. ولیکن هنوز محیط مچم سیزده سانته. اونا رو خلاصه درآوردم و الان چهار تا ضخیمش دستمه که تو عکس نیست
بعد اون پستو به خاطر انگشتر گذاشته بودم. متنففففففففرم! متنفر!!! :))) ینی همون یه عکس اولین و آخرین باری بود انگشتر دستم کردم.

برم محیط مچمو اندازه بگیرم ببینم من چندسانته؟!.ازون لحاظ خیالت راحت من خودم ضمانت بهت میدم چاق نمیشی و در میان:))))

من که اصن کلا علاقه به همه مدلش رو نمیفهمم:| :)))هنوز هنگم چطور میتونی تحمل کنی سنگینی النگو حتی این جدیدا رو رو دستت.انگشتر که عذاب الهیه.فقط ساعت:)))

روزت مبارک :)

خودت هم لیمویی:)

روزتون مبارک

ممنون:)

آره منظورم راستکی تو بود:)))))))))

:)

عزیزمممممم
روزت با تاخیر مبارک
واینکه الهی دانشگاه گیلان قبول شی :دی

با تاخیر هم تبریکت مورد پذیرش قرار میگیره:دی

الهی الهی:))

داشتم سوزن، نخ می‌کردم برای بابا. دقت کردم دیدم نخو با چپ می‌گیرم سوزنو با راست
گفتم بیام اطلاعات قبلیو تکمیل کنم

خیلی خوبی تو:))))****

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان