اون ایموجی تو تلگرام که داره میزنه تو پیشونی خودش

از اون وقتایی بود که اگه انجامش نمیدادم خوابم نمیبرد.مادرم وقتی فهمید میخوام چیکار کنم تعهد کتبی ازم گرفت هر بلایی سرش اومد موظف نیست برام دوباره بخره یا تعمیرش کنه.یه چاقو،یه کاسه آب،دستمال و گوش پاکن.چاقو رو انداختم زیر کیبورد از بیخ دربیاد:| همونجا یه خط افتاد رو بدنه ش.کیبورد که یه ذره ش بالا اومده بود رو با زور کشیدم بالا ولی دیدم از لبه که خییییییییلی هم نازکه خواهد شکست و بیخیالش شدم.البته همون موقه کاشف به عمل اومد کیبورد رو از بیخ کندن اشتباس:|. lenovo رو خود من دوسش ندارم و کلا راضی نیستم ازش بدنه ش خیلی نازک و ظریف و لوسه شوخی بردار نیست اما خب اسب پیش کشی بود و من حق ندارم دندوناشو بشمارم!.اومدم سراغ کلیدا رو تک تک درآوردن که کاریست بس طاقت فرسا.برای اینکه چاقو باز خط نندازه روش ناخن خودمو انداختم زیر کلید و انقد کشیدم بالا که ناخنم شکست:| دوباره چاقو به دست اومدم سراغ اون اف های بالا که ازشون خیلی استفاده نمی کنم.هر لحظه حس میکردم الانه که کل کیبورد بپره هوا بس زور میزدم و نمیومد بیرون.از کنار چاقو رو انداختم زیرش،از دوطرف با دست گرفتمش که باز دیدم امکان شکستن کلید از وسط وجود داره.تهش دستم اومد چاقو رو باید بندازی زیرِ وسطِ وسطِ دکمه و تا اونور ببری و یذره بیاری بالا.میگه تق،و جدا میشه! =)همه چی خوب پیش رفت تا رسیدم به اینتر.انداختن چاقو وسط اینتر جواب نمیداد!کلید بزرگی بود و باز داشت میشکست.دو تا پایه داشت و دوتا کلید حساب میشد عملا.این شد زیرشو نگاه کردم پایه هاشو پیدا کنم و تک تک چاقو بندازم زیرشون.اینتر هم با صدای وحشتناکی جدا شد ولی سالم بود.طی عملیات بازم چن تا خط با چاقو انداختم روش.بعد از چهارده تا کلید خسته شدم ولی مرضِ اعداد رند نمیذاشت بخوابم.گفتم یدونه دیگه که بشه پونزده تا.این یدونه آخری رو از بیخ با هرچی زیرش بود برداشتم و حالا هرچقد پازل طورانه میذارمشون کنار هم که چطور جاش بندازم هیچی به ذهنم نمیرسه و میخوام برم چسب قطره ای بخرم براش:|


کار دخترا آخرش خراب کاریه:))

کار شما آخرش چیه بزرگوار؟:)))

همه چی درست میشه:))
حالا خوبه با اون چاقو دستت رو قطع نکردی که بخوای با چسب قطره ای بچسبونیش:))

به پیشنهاد یکی از همجنسای شما این گند رو زدم!وگرنه من که اصن خراب کاری بلد نیستم!:دی

اتفاقا دستمم زخمی شد ولی چیزی نی:| :)))
+جناب برادرِ لوس خوشمزه!ناشناس رو واس یکی مث تو که اکانت خودتو داری نذاشتما!

خب یکی دیگه از دکمه‌ها رو دوباره در بیار ببین اولین قطعه‌ش کدومه. اینجوری ترتیبش رو متوجه میشی :)

نه نه اتفاقا یه دکمه در شرف خرابی دارم سر همین ایده که ببینم زیرش چطوره.مدل پایه زیرین اینا یکم فرق داره انگار.

آخه چه کاریه عزیزم!
چیکار داری به اون کیبورد، نابودش کردی :|

کثیف شده بود زیرش آخه:( به حدی که بعضی کلیدا رو میزنم یه چیزی زیرشه کلید نمیره پایین!

درستش میکنم =)

پیشنهاد داده نگفته که با کیبورد کشتی بگیری:))
همین اعتماد به سقفتون همه چی رو نابود میکنه:))
همینه دیگ گفتما:))
+لوس بودنم رو قبول دارم،ولی مثل بعضیا بی جنبه نیستم:))
اگه اکانت نداشته باشی که نمیشه ناشناس اومد :))هعییی...

بهرحال انقد سفت بود نیاز به کشتی داشت:| :)


+متاسفانه این صفحه ی مجازی بی روح اونطور که من منظورم بوده نتونسته و نمیتونه دقیقا منظور منو برسونه! و البته بخشیش هم برمیگرده به نگرفتنِ شما که خب معلوم بود کل حرف و منظور من این بود معلومه کی هستی ناشناس چرا؟! بله من بی جنبم:| باز هم نظر لطفتونه

http://anzalweb.ir/1395/05/04/تعمیر-جا-زدن-تمیز-کردن-دکمه-کیبورد/


https://www.google.com/search?q=نحوه+جا+انداختن+دکمه+کیبورد+لپ+تاپ+lenovo&oq=نحوه+جا+انداختن+دکمه+کیبورد+لپ+تاپ+lenovo&aqs=chrome..69i57j0.1554j0j9&client=ms-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

ممنون =)) ولی گیره های زیرش خیلی ریز و ظریفن یه ذره اشتباه فشار بدم میشکنن:| ترجیح میدم فعلا دست کاریش نکنم :دی

میدادی دوس پسرت درس کنه برات خب
دوس پسری که با این کارا دلبری نکنه دوست پسر نیست که

ضمن عرض خنده های اینجوری =)))))))))))) در رابطه با "اگر داشتم همچین دوس پسر با کمالاتی نمیومدم از شماها کمک بگیرم" سخن شما را متین اعلام و تایید میکنم:دی

بابا دمت گرم چه حوصله ای 

منم اگه ببینم یه چیزی رفته زیر کلیدا و کثیف نهایت با جارو برقی خداروشکر بین کلیدای کیبورد ما اصلا فاصله نیست 

ولی خدایی تحسینت میکنم با این حوصله منم خودمم گاها ولی خیلی کم خیلی کم از این کارا میکنم 

بعد اعداد بخواد رند بشه از نظر من باید زوج بشه نه فرد!!!!

اون کلید هم همیجوری خوشکله اصلا نمی خواد درستش کنی خیلی مهم نیست:-)

خط آخر خیلی ریز داره تبلیغ"بیخیال بابا"! و "حال داری توام!ولش کن" رو میکنه.خیلی خوب و وسوسه انگیزه:))))))

خدایااااااااااااااااااا :)))

بخند بخند:))سر خودتم میاد:دی

با دست باز میشدنا ولی =|
البته الان که دارم فکر میکنم من این کاروبا کیبورد کامپیوتر کرده بودم نه لپ‌تاپ =)

[به افق خیره می‌شود و لبخند ملیح میزند]

با دست ناخونم شکست:| بعدم با دست خیلی زور میخواد.با چاقو یجوری میره اون زیر کلید مجبوره بیاد بالا بگه تق!و جدا شه

همش از گور تو بلند میشه-_-میگفتی خب با کامپیوتر این کارو کردی-_-الان من به کی شکایت کنم؟:)))))باید خسرت بدی:|

تبلیغ!!!!!

تبلیغ تنبلی دیگه:دی

این دیگه چه کاریه عاخه؟ :///// کیبورد من قشنگ بین خطوطش فاصله است، دکمه هاش هم اینطوری نیست…

نزن،درستش کردم=))همین الان دارم آخرین کلیدا رو میذارم سرجاش

خسته نباشی دخترم :| 
کیبورد کامپیوتر منم خیلی کثیفه =))) منم به فکر فرو بردی =)))))

بیار پیش خودم درست میکنم برات نزدیک هم هستیم=))فقط هیچ تعهدی بابت سالم تحویل دادنش بهت ندارما!

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان