la calin

1.مدل داروخونه بیمارستان از اینا بود که اندازه یه مستطیل قد تحویل دارو از شیشه باز بود فقط.پسره پرسید بفرمایید؟گفتم بایواویل.اون لحظه با همکارش حرف زد و نشنید.پرسید چی؟!دیگه اسمشو نگفتم و با دست نشونش دادم و گفتم "این"!!با تعجب پرسید مطمئنی اینو میخوای؟.چرا نخوام؟!چندین دارخونه رو گشته بودم و نداشتن.با اقتدار گفتم بله!.گفت برو صندوق حساب کن بعد بیا تحویل بگیر.موقعی که قیمت رو از صندوق دار شنیدم تعجب کردم ارزون شده باشه.وقتی برگشتم با اخم نایلون رو تحویلم داد و منم با اخم تر که میشد"چیه مگه ندیدی کسی محصول آرایشی دارویی بخره ؟" رو ازش خوند نایلونو بدون نگاه به محتویات داخلش ازش گرفتم.وسط راه توش رو نگاه کردم دیدم محصول پیشگیری از افزایش جمعیت داخلشه!:| (شیشه بینمون طرفی که من میدیدم بایواویل توش داشت و اونورش که ایشون میدیده این محصول!)

2.امشب،فردا شب،پس فردا شب ،یه هفته دیگه شب و یه ماه دیگه شب!! عروسی و عقد و این حرفا داریم و واقعا دلم میخواد بدونم ای فامیلهای پدری چنین رقص و شادی دوست چرایید؟الان من چی بپوشم؟:|

+باید راضیشون کنم بیخیال مراسم امشب شن و به جاش بریم اینجا مثلا.چیه اون همه دوپس دوپس بیخودی سردردآور؟:|

3. بوی فاضلاب و چیزهای زشتی!!از کانال کولر میومد قبلا.جدیدنا هم عـــــــن آب چهار تا واحد از دست شویی میریزه رو سر مایی که طبقه اولیم.تو دست شویی احساس کردم موهام خیس شد.نگاه به سقف همانا و دیدن مایعی زردرنگ همان!:|

گوش بدیم

محصول پیش گیری از افزایش جمعیت:'_'
اینجا خوب....

آیا من الان باید اون نخطه ها رو بفهمم؟:)) اینجا خوب چی؟

بله دیگ*_*
اون عکس طبیعت رو گفتم....خیلی خوب که اونجا برین....

به شما توصیه میشود عدد بند مربوطه ای که برایش کامنت میگذارید را ذکر بفرمایید که معلوم شود این قسمت از کامنت برای کجای پست است!:))

بله اونجا لب جوی موردعلاقه منه:))
+هکسره هم ظاهرا نمیدونید ینی چی اصن:)))

محصول پیشگیری از افزایش جمعیت!:))))))))))))))))))))))))

شما نام زیباتری براش میشناسید بگید همون جوری صداش بزنیم:)))

نه همون عالیه!:)))))

ما اینیم دیگه :دی

عه این آهنگ :))) همین چند روز پیش گذاشتمش کانال :)
خیلی خوبه *_* تا نصفه شب روش قفل بودم :))

+ موزیک ویدیوش رو هم ببین، جالبه :))

من چندماهه روش قفلم:)))باهاش میرم فضا اصن یه حالی میشم:دی

برم ویدیوش رو ببینم:)

1. حالا اون «محصول» رو چیکار کردی بالاخره؟ D:
فکر کن متوجه نشده بودی و توی خونه پلاستیک رو میذاشتی روی میز در معرض دیدِ همگان :|
+ از قیمتش متوجه نشدی؟ :/

2. میخوای تو هم همون کت شلوارِ سرمه‌ای پدرجان رو بپوش :))

3. نفوسِ بد نزن، ایشالا که آب پرتقال بوده :| :|

1محصول رو؟وقتی وسط خیابون دیدمش در حالی که سعی میکردم خنده و خشممو قورت بدم برگشتم و پسره رو صدا زدم.گفتم حاجی بیا اینور.نشونش دادم من اینو میخواستم!!معذرت خواهی کرد که حواسش نبوده اون اینی که من میخواستم از پشت شیشه واس اون یه اینِ دیگه میشده!:دی .یه پول بیشتر با محصول ازم تحویل گرفتن و چیزی که خواستم رو بهم دادن :دی.تعجب کردم ولی اون لجظه پسره یجوری داشت با نگاهش حرفای بدی میزد و یجوری بود فقط میخواستم زودتر در برم.وگرنه در حالت عادی حتما میپرسیدم چرا قیمتش اینه و حالت عادی همونجا چک میکنم چی تحویلم دادن!

2.منظور از این بند چیست؟ینی من انقد چاق شدم لباسای بابام سایزمه؟ها؟:)))))))))
3.بله بله فردی آب پرتقال نوش جان کرده و طی هضم و گوارش و جذب و بازجذب مقداری آب از مجاری ادراری ش وارد مجاری فاضلابی شده!!مسلما آب پرتقاله!!:| :))

اون محصول رو بردی پس دادی آیا؟
اونی که می‌خواستی بگیریو گرفتی؟

آره بابا واس چمه:))))دلم میخواست یادگاری نگهش دارم تو خونه!!ولی فک کردم یکی ببینه شر میشه :دی

بله اون رو هم بهم دادن ^__^

ای کاش ازش عکس می گرفتی و خاطره محصول نامبرده رو تو وبت محکم تر ثبت می کردی :دی
انشاالله همیشه به شادی و جشن و این حرف ها ❤️

با چی عکس بگیرم؟!من گوشی ندارم !:دی.بعدشم،همین مونده عکس محصول بذارم تو وبلاگم:))))))

آره ولی اینا حتی واس ختنه کردن یه پسربچه هم جشن به پا میکنن:| :)))) 

اون محصول رو نگه می داشتی می ریختی تو شامپوت :/ موهات ضخیم میشد...

نه گلاویژ ظاهرا اشتباه فهمیدی:)))))))))))))))محصول زیاد داریم!قرص منظورته؟قرص نبود که:| لاستیک رو میشه با شامپو میشه میکس کرد آخه؟!:)))))))))))

میگم این بایواویل رو استفاده کردی؟ اثر داره؟!

یه داروساز سال آخر که حرفش حرف منه و قبولش دارم گفت کار میکنه و موثره.پس منم میگم آره اثر داره!ولی خب خودم الان چند روزه شروع کردم دیگه به این زودیا معلوم نمیشه اثرش.دوره ش حداقل سه ماهه واس استفاده.

پاسخِ کامنتِ گلاویژ
لاستیک:)))))))))

:)))))))بچم هنوز نفهمیده خب به چی میخندی:دی

بند 3: قطعا خیلی حس بدی دارید وای من بودم میرفتم کلمو میپروندم 

رو پامم ریخت

به قطع عضو فک میکنم

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان