همه چی از دور...

1.خبر بد اینه که چشام ضعیفه و عینکی شدم.خبر خوب اینه انقد عینکمو دوست دارم و باهاش دنیا رو بهتر میبینم غم مورد اول دود میشه میره هوا

2.همه چی از دور قشنگه.حتی دوران بعد از کنکور.خصوصا دوران بعد از کنکور

3.شروع کردم به خوندن ریاضی .حل کردن سوالای هندسه مختصاتی "الان" همونقد برام شیرینه که میتوکندری بود.کجاش سخت بود که واس کنکور حذفش کردم؟!

4.با برادر کوچیکترِ زبون نفهم چیکار باید کرد؟خودش هم اغراق کرد و گفت من نفهمم،هرکاریم میتونید بکنید!!:|

1.من دوس دارم عینکی شم ولی خب چشام ضعیف نمیشن:/
3.خیلی لذت دیری تو:/

منم دوست داشتم،ولی هنوز نشده نتونی زیرنویس بخونی ببینی چقد درد داره چشات خراب شه!


شهریور امتحان دارم:)))شهریور درگیر مسافرت و اسباب کشی خونه ایم نمیرسم بخونم .خورد خورد میخونم اذیت نشم:دی

اهااااا..خوب کاری میکنی پس:)
4.شدیدا درکت میکنم...

درکت واس چمه،راهکار بده!! :دی

مورد چهار رو اگه فهمیدی به منم بگو

درد مشترکه پس

پست 12 رو بخون...راهکارشم میبینی😐😅

تو دوبله مصیبت داری پس:)))))))))))

منم اسفند ماه امسال عینکی شدم و دوستش هم داشتم و بهم هم میومد اما...
اما بعد از استفاده چشمام ضعیف تر شد :(

چرا ضعیف ؟!

عینک خوبه که! مبارکت باشه :)))) چه رنگی فرم ات رو گرفتی؟
درس میخونی؟! 

مشکی دیگه.عکسشو میذارم.رنگای دیگه به دلم ننشست

من شهریور امتحان دارمااااااا

شمام امتحان ترمیم معدل دارید؟ : (

نه عزیزم زمین و ریاضی سال چهارم رو افتادم باید اونا رو پاس کنم:)

اهآن 
منم پارسال زمینو افتادم ولی فقط شهریور ی چندتافصل اخرو خوندم رفتم سرجلسه
ب لطف دوستان تقلب کردیم
----
بزار ی راه تقلبشو بگم بهت 😆
اصولا امتحانای داخلی رو داخل کلاس میذارن جون شهریوره و تعدادم کم
اگه معلم مربوط ب درس همونجا نشسته باشه فورا برگتو تصیح میکنه و پاسخ نامه هم جلوشه
شما ب بهانه سوال پرسیدن و رفع اشکال برو جلوش قشنگ از پاسخ نامه فیض ببر
من ی 3/4نمره ای اینجوری گرفتم😊
اخرشم با10/25پاس شدم😆
----
انشالله شما با 20پاس بشی😉

مرسی ولی من خلافو گذاشتم کنار دوساله:))))))))سال سوم و چهارم نمره هام خالص خالص مال خودمه :دی

البته سر زمین هممون به غلط کردن افتادیم به حدی که به مراقب گفتیم معلمو صدا بزن بهش گفتیم ده بهمون میدی؟گفت نه!! گفت"ن" ما تجربی ایم زمین به دردمون نمیخوره ضریب نداره نخوندیم اذیت نکن بذار تقلب کنیم با هم سوالا رو جواب بدیم بازم گفت نه :| (گفتم گفتن چون به شخصه زمین رو میخوندم و کاری به ضریب صفرش نداشتم)
سر امتحان هم معلممون نمیاد مراقبمونم نیست پاسخنامه هم نداره معلم ما هم خر که نیست اون بزرگوار متوجه نگاه من نشه:| :))))
دارم تفریحی الان زمینو میخونم:)همون بیست ایشالا

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان