ممدبنفشه

1.تو این شهر جایی نبود که دفتر رنگ آمیزی بزرگسال داشته باشه.هرجا هم میرفتم با خنده پرسیدن واس خودت میخوای؟!بالاخره پیدا کردم. بنفشه هستم،صاحب مدادرنگی نو 24 رنگ و دفتر رنگ آمیزی ^__^

2.فقط یه زوج تازه نامزد کرده ی جوگیر آتیش نخوابیده ی لوس بی جنبه ن که وسط پیاده روی باریک صدای عشقم عشقم گفتناشون گوش فلکو کر میکنه و دستاشون چفت تر از همیشه س انگار قراره اون یکیو بدزدن و کسی بخواد رد شه حاظر نیستن دستشونو باز کنن و باید بپری وسط خیابون و نزدیکه ماشین بزنتت و نهایتا چن سانتی متریت ترمز میکنه با حرفای زشت:|

3.تا حالا صبح با صدای جیغ خنده ی یه پسرشیطون یه ساله که بالاسرتون داره موهاتونو از بیخ میکنه که بیدار شین باهاش بازی کنین بیدار شدین؟ یه سری بچه ها باید همونجوری بمونن و بزرگ نشن اصن

4.بین تی شرتا داشتم میگشتم که فروشنده اومد جلو گفت "چیز خاصی واسشون مدنظرتونه؟" . واسشون؟و بعد ادامه داد "رنگ خاصی یا..." گفتم "بنفش دوس داره!! ".پرسید "سایزشونو میدونین؟" و گفتم "نه".پرسید "چند سالشه؟چاقه؟لاغره؟کوتاه بلند؟" جواب دادم"هیژده سالشه،سایزشو هم با چش خودم بلدم ".تی شرتو برداشتم و گفت"هرجور خودتون میدونین ولی احتمالا برا یه پسر هیژده ساله کوچیک باشه!"چیزی نگفتم و رفتم تو اتاق پرو ببینم اندازمه یا نه.

5.ریاضی و زمین افتادم.شهریور باید برم خدمتشون. برگ زرینی به سابقه م اضافه شد ! :دی . اونم با چه رکوردی.زمین 3.5.ریاضی با اختلاف بسیار کمی دومین نمره خوشگل کارناممه.افتخارشو دارم پس از سالها داشتن کارنامه ی حال بهم زن نمره یکنواخت دار امسال رنج نمره بین 3.5 تا 20 در طرح ها،رنگ ها و سایزهای مختلف داشته باشم

6.این همسایه بغلی از تو حیاطش که کنار پنجره اتاق منه همیشه ساعت سه نصفه شب داد میزنه "مریمممممممممممم چی شد اون قیلیووووووووننننننن".زنش ساقیشه و اونم بدتر داد میزنه "اومدم باباااااااااااااااااااااااااا همسایه ها خواااااااااااابننننننننننننن خونه رو گذاشتی رو سرت"!!.یکی دیگه از همسایه ها بهشون گفته بود آرومتر،با پررویی جواب داده خونه خودمه اختیارشو دارم هرغلطی دلم بخواد میکنم . خوبه که تفنگ همین طوری دست کسی نمیدن وگرنه بی هیچ درنگ و فکری گلوله حرومش میکردم

7.مامان بزرگ مادریم با احتساب پسری که تو یک سالگی مرد،ده بار امر شریف و مبارک فرزندآوری رو جامه عمل پوشوندن.تو شرایط سی چهل سال پیش اسم پنج تا پسر پشت سر هم شده علی ممـد،سیدمــمد،نورمحمــد،ممدرضا،علیرضا که خدا رحم کرد و اسم دوتای آخر متفاوت درومد.انگار ممد رو به عنوان متریال دادن دستش،گفتن با همین و پسوند و پیشوند اسم بساز برا بچه هات.حس من به پستای چندموردی دقیقا مث همین چند بچه داشتنه.تعداد که میره بالا نمیدونی اسم رو چی بذاری و با ترکیب ممد ایکس ردش میکنی بره

8.قالب جدید چطوره؟خوشگله؟دوسش دارید؟خب معلومه که خوشگله ^_^ من دوسش دارم شما هم باید دوسش داشته باشید :))) . خیــــــــــــلی ممنون فیزیک دان خوش ذوقِ بلاگستان!

من خیلی فکر میکردم زمینو بیفتم اما پاسش کردم .. البته سر جلسه خدایی جوری باهامون راه اومدن که حتی تو یکی از کلاسا بچه ها همه سوالا رو از رو کتاب نوشته بودن :/ به این صورت که یکی جوابو بلند میخونده، بقیه مینوشتن :/ 

قالب خییییلی خوبه :))) فقط این پستت فونتشو تغییر دادی؟ چون یه خرده توهم توهمه. قبلیا درستن ولی. من دوتا بلاگر تا حالا بهم قول دادن برام قالب بسازن اما بعد قولشون دیگه هیچ وقت وباشون به روز نشده :/ خوش شانسم تا این حد :/

فک کردی بیفتی ولی پاسش کردی؟:))))ینی خواستی نخونی ولی خوندی؟برعکس من بیانیه واس دفاع از زمین هم نوشتم اینجا و گفتم میخونمت نگران نباش ولی شرایط یجوری شد کاملا نخونده رفتم سر امتحان و با اطلاعات عمومی و مسخره بازی یه چیزایی نوشتم.3.5 از سرمم زیاد بوده الان که فکرشو میکنم.یه سوال داده بود چرا فاصله ماه از زمین تو ماه های مختلف فرق میکنه و جوابش میشد اینکه مدارش دایره نیست،بیضیه.من در جواب نوشتم"حکمت خداس" .درین حد


آره آره اعتراض کاملا وارده و خودم میدونم.این پست رو تو ورد نوشتم پیست کردم اینجا هر پستی اینجوری شد بدون تو ورد نوشته شده اول.نمیدونمم چیکارش کنم.فونت سایز رنگ هرچیو عوض میکنم درست نمیشه.هر کی بلده بیاد بگه چیکارش کنم:(

این هدیه بود و اصنم قولش داده نشده بود :دی اتفاقا قرار بود با یکی دیگه از بچه ها با قالب ور بره چیزی که میخوامو برام دراره از توش ولی چارلی زحمتشو کشید بهش الهام شد من چی دوس دارم قالبو لطف کرد:)) ^__^
ای بابا:(من خودم بلد نیستم وگرنه الان احساس ناراحتی بهم مستولی میشد و یکی درس میکردم برات ولی من خودم جیره خور بقیه م:| 

حکمت خداست؟😂😂
کاش من مصحح برگت بود*__*

په چیه؟:)))حکمت خداس دیگه! :دی

من برگه های امتحانیم همیشه اینطوریه.پر از تیکه و شعر و خودمونی حرف زدن و استیکر و شکلک و ..:دی 99 ددرصد اوقات هم معلما ازم تشکر به عمل آوردن که موقه تصحیح برگه م خستگیشون در رفته :))))

من اصلا یکی از اهدافم اینه که وقتی رفتم دانشگاه دوره‌های کدنویسی و آی‌تی و کلا دوره های مربوط به کارای گرافیکی و اینترنتی رو تو فنی حرفه‌ای بگذرونم. هم مدرکش معتبره و برخلاف مدارک دانشگاهی تو جهان معتبره، هم به درد رزومه میخوره در آینده هم به نظرم لازمه تو این دوره زمونه :)

منم دوس دارم ولی خب فقط دوس دارم:| عملا تلاشی نمیکنم برا یادگیریش.اتفاقا تو لیست برنامه های تابستونم بوده و هست ولی خواب و فیلم اجازه نمیده به برنامه های فرهنگی ادبیم برسم:)))

خوشگله. هم اسم وبت هم قالبت :)
هر موقع نمره‌هات کم میشه دوسِت ندارم :( تو باهوشی. این نمره‌ها مال تو نیست. خب؟

قهر نکن :(درسای پایانیم همه خوب بودن و تعدادی نیز بیست و میان ترما رو معلما چون حضور نداشتم هر عددی دلشون خواسته بود رد کرده بودن.ده دوازده شونزه

خب حالا که گفتی بذار دقیق بگم چی شد
این اواخر هندسه مختصاتی؟یه همچی چیزیو واس کنکور حذف کردم.همون هذلولی و اینا.شروعش کردم ولی واقعا ذهنم خسته بود فرمول جدید نمیتونستم حفظ کنم.قیدشو زدم.حالا واس خرداد هشت نمره سوال ازش میومد تشریحی.عملا نمرم از دوازده حساب میشد.واقعیتش من اولویتم و وسطیت و آخریتم کنکور بود و امتحانا برام مهم نبود.سر جلسه هم بعد بیست دقیقه با یه حال بد و گریه طور بعد از ده نمره پر کردن برگمو تحویل دادم.ظاهرا همونا هم غلط شده بود.قول میدم شهریور درستش کنم نشونتم بدمش.باشه؟زمینم همین طور بود.تازه ادبیات و عربی بهم گفتی کنکور زیر هشتاد نباشی یادته؟ادبیات 21 تا سوال از 25 تا رو بدون شک درست زدم!عربی رو هم 21 یا 22 تاشو.زود باش بیا رضایتتو اعلام کن من امشب خوابم نمیبره اینطوری تو ناراحتی ازم :( :)

حالا چرا تی شرت مردونه؟:))
یعنی میام پست هات و میخونم کلی روحم شاد میشه هاا:)
بعد هی میگم کامنت بزارم ؟نزارم؟
خلاصه که من خاموش بودم اما بودم:)

چون پیرهن و تی شرت مردونه دوس دارم:)))اونقدی که لباس چارخونه مردونه و تی شرت به دخترا میاد به خود پسرا نمیاد! :دی

روشن شید آقا.روشن دوستون دارم:دی

هرچند وقت یبار یکی میاد میگه با پستام میخنده شاد میشه خیلی وقت بود کسی نگفته بود:))

:) شهریور ازت بیست می‌خواما. بیستم نشد دیگه تهش نوزده :دی

+ دندون شماره چهارَم درد می‌کنه. میرم بخوابم صبح زود یه وقت دکتر بگیرم :(

رتبه 27؟28؟ بودی توقعت یکم بالاس:)))ولی باشه!کار نشد نداره.حتی امتحان ریاضی

نمیدونم دندون شماره چهار کدومه :( قبل رفتن یه چیزی بخور طول روز گشنه نمونی
پی نوشت:الان فهمیدم فردا صبح فقط میری که نوبت بگیری نه که رو دندونت کار کنه.دیره خب:(

این دکتر خانوادگی‌مونه. کلا دو ساعت میاد مطب. فردا وقت بگیرم نمی‌دونم کی کارمو راه می‌ندازه
کاش تهران که بودم هفته پیش، می‌رفتم همون دکتر همیشگی :(

نمی ارزه بابا:(دکتر خونوادگی کدوم صیغه س؟بنده خدا ها حداقل شیش سال درس میخونن کار همشون یجوره خصوصا احتمالا عصب کشی و پرکردن که ممکنه مشکلش باشه. رو دکتر حساس نباش.همشون هم یه پول تپل میگیرن ازت:| ادم دلش میخواد میشد دندون که خراب میشه خودش دراد دوباره

+مصاحبه خوب پیش رفت؟از مهر تهرانی باز؟:)))آخ جون!

ینی دکتری که پنجاه ساله دهن فک و فامیل رو سرویس می‌کنه

نمی‌دونم

ما هم داریم ازینا ولی اگه نباشتش میرم سراغ یکی دیگه

رفتی الان؟

دیگه درد نمی‌کنه :||||
نمی‌رم دیگه :دی

عا عا عا !با یه دندون تازه به عصب رسیده طرفیم که فعلا وحشی نشده:))))تا دردش نیومده سراغت تو برو سراغش با خیال راحت یه وقت بگیر براش

بنفشه هستم،مثلا دندون پزشک مشاور:)))
پی نوشت:الان نگاه کردم شماره چهار این جلوعه که.معمولا تهیا عصبشون خراب میشه.هیچیت نیس سوسول نشو:| :)))

1.منم یه عاااااااالمه ازینچیزا میخوام بگیرم^^سایت رنگی رنگی رو باید بترکونم:/ ولی فعلا موجودی کارتم صفره:)
4.دیگه نگفتی واسه خودم میخوام؟😄
5.عب نداره.من همه نمرات کلاسیِ زمینم 0 بود مستمرم شد 20:)) پایانیمم گرفتم 14:))) لامصب همش دفع میکنه آدمو...حس میکردم با خوندن زمین وقت گران بهام تلف میشه:/
8.خیلی شیک و های کلاسه اصن:))

1.منم خیلی چیزا رو فاکتور گرفتم تا پولم رو کارت بمونه احساس امنیت کنم ولی از مدادرنگی نتونستم بگذرم!نمیتونمم صبر کنم سفارش اینترنتی:|خودم میرم میخرم

2.خودش فهمید دیگه
5.بیست؟؟؟؟چرا؟به من ده داده بود مستمر چون کلاسش نبودم اونم لطف کرده بود :|
8.مث صاحابشه:)))))))

افرین:) اصن زن زندگی‌ای تو:دی
سفارش اینترنتی که...اینجا چیز خاصی نداره،در جریانی که:) مجبورم سفارش بدم:(
آره بیست:دی فیزیکمم نرفتم بم 20 داد:/ ولی ریاضی عوضی مستمر 10 داد:// معلم جدید بود..و قانون مند به قول خود کثافطش://
صاحابش:)))))))

اینو همیشه مامان بزرگم میگه:| :))))) تففففففف

آره آره!ولی جدی هر وقت دوس داشتی بیا اینجا خونه خودمون ساکن شو هستیم خدمتون:))با هم میریم میگردیم
معلمای ما خیلی کصافتن پس:| هیچکدوم رحم نکردن.من پایانی هام خوب بود.مستمرام به خاطر ترم دوم حاظر نبودن سر کلاس و ده دوازده هایی که دادن گند زده شد به کارنامم

:))
قربونِ تو مهربون:) *_*
کارنامه رو که اصن بیخیال...نگاش میکنم کیف میکنما:/ بقول خودت چی بودن اون نمره های یکنواخت 20 و 19!کارنامه ای که توش 10 نباشه اصن کارنامه نیس:)

مامانم دیروز وسط هال افتاده دنبالم میگه بعد این همه سال آبرو خودتو بردی شهریوری شدی؟ و من میخندیدم و فرارررر.نمیدونست با چه نمره ای افتادم.وقتی فهمید با 3.5 بوده بیشتر افتاد دنبالم و من میخندیدم بدتر و هول شدم افتادم مچ پام پیچ خورد الان درد داره :| :))

خدااااااااع:/
الان بهتری؟پا داری؟:||||

آره بابا هنوز داغم نمیفهمم:)))))))

من عین تو:)

همینجوری بمون پس:))

نهه:/ من دارم جون میدم از درد :////

جون نده خب:|

باش:/

کج نکن دهنتو حالا:| بیا بریم مراقب پاهامون باشیم :دی

😄
من دستمه:))

سوسول مال چند روز پیش بود اون که :| :))

من پام خرابه الان ولی ساعت شیش میخوام برم باهاش بدوم

وایییییی خیلی درد میکنه بوخودا...
خب لنتی ضربه مربه میبینه پات:|

در همین لحظه پشیمان گشتم و به پام رحم کردم و نمیرم!

قالب کار چارلیه؟ ( یکی نیست بهم بگه آخر ظالم، چرا هکسره؟) 
آغا یه سوال الان اینارو افتادی واسه ثبت نام دانشگاهت مشکلی پیش نمیاد؟ یعنی تا روز ثبت نام نمره های جدیدت ثبت میشه؟ 

کار خود خودشه ^__^

آره پیش نمیاد.البته دیگه ریسک داره.شهریور هم بیفتی باید دی پاسش کنی و ترم اول دانشگاه رو مرخصی بگیری:|

آفرین:)
ناجی کی بودم من :| :))

قبل خوندن کامنت تو این تصمیمو گرفته بودم البته:| :))) نخواستم بزنم تو ذوقت :دی :))))))

بیشعووووور:))))))))))))

:دی :)))))

عه چه قالب قشنگی D: مبارکه :)))

اینکه چرا متن اینطوری شده بخاطر اینه که شما فرمت متنِ توی ورد رو برداشتی با خودت آوردی توی ادیتور وبلاگ :))

برای اینکه اینطوری نشه، بعد از کپی کردن از ورد، اول توی نوت‌پد کپیش کن بعد بذار توی وبلاگ :)

یا اگه مرورگرت گوگل کرومه میتونی بعد از کپی کردن از ورد، توی اون ادیتور وبلاگ راست کلیک کنی و گزینه Paste as plain text رو بزنی. دیگه بعدش مشکلی پیش نمیاد.


+ بعدا عکس از رنگ‌آمیزی‌هات بذار حتما :)

+ میشه ممد ها رو مثل شیمی آلی نامگذاری کرد D: مثلا «2 و 3 - دی ممد»

+ هعی فیزیکدان کجا بود با این وضع نمراتم :/

:))))) کجاش قشنگه؟!سازندش چه بی سلیقه بوده :| :))))) ( الکی مثلا!:دی)

خب بیا راستشو بگم.یه تیکه متن از فونت همینجا کپی کردم تو ورد،بقیه ش رو تو همون فونت اینجایی تو ورد نوشتم بعد آوردم اینجا.قاعدتا باید خودش باشه ولی نیست:|
ها؟نوت پد چیه دیگه؟به من میخوره انقد حال داشته باشم اول برم تو ورد بعد نوت پد بعد اینجا؟از خیر نوشتن پست میگذرمو خلاص:)))))
ادیتور وبلاگ کیه؟چیه؟کجاس؟

+انقد خوشگله شکلاش دلم نیومده رنگش کنم و نمیکنم.دارم از روش فعلا خودم میکشم:)))) و لذت نقاشی کردن و رنگ کردن از نقاشی آماده به!

+عالی بود:))))))))))))))

+کدوم نمره؟آیا نمره ملاک است؟الان من چون زمین 3.5 گرفتم یعنی زمین ندوس و زمین نخونم؟!

ادیتور همون جاییه که توش مینویسی. چه برای ارسال نظر، چه برای نوشتن پست وبلاگ :) 

+ میتونی 3.5 بگیری و زمین رو دوست داشته باشی، ولی آیا میتونی 3.5 بگیری و توی زمین شناسی کاری بکنی واقعا؟ 

اسمش چه باکلاسه.میشناسمش ولی اسمشو نمیدونستم :دی


+این قبول!ولی آیا از روی نمره فیزیک دبیرستان میشه قضاوت کرد تو هیچ بارت نیست و هیچ کاری نمیکنی؟تازه الان داره شروع میشه

فعلا آتش بس :))

باعشه:))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان