دستور پخت پن کیک ورژن بنفشه

پست قبل ترایِ آسو رو میبینی که لب ساحل با موهای قرمزش داره واس صبحونه پنکیک درست میکنه.هوس میکنی.می ری شیر و شکلات میخری و برمیگردی

میخونی :بیا فینال رو ببین حداقل:/" 

لباساتو در میاری و تلویزیون رو روشن میکنی.مامانت میگه خبریه؟میگی فینال!خداحافظی میکنه و میگه آشپزخونه رو به گند نکش،لطفا!!

همه چیو قاطی میکنی و همزمان با گل دوم فرانسه هم میزنی

چون کاکائو دوس داریم پنکیک رو هم آلوده ش میکنیم.البته نه همه مواد رو.بیشترش رو

نیمه اول تموم میشه.میری سراغ گاز و پخت و پز.و چیزی که نهایتا درمیاد چیزی شبیه به همبرگره.به به!پنکیک:|

چطور تو این برنامه های آشپزی گردالی و بی سوختگی درستش میکنن؟شما مث من حس کدبانوگریتون یهویی فوران نکنه اینجوری تلفات بدین:|

حالا سوال اینجاست 🤔
ایا مزه اش مثِ شکلشِ 🙊

نه اتفاقا مزش خوب بود:)))

نوش جان 💚

سمانه منو ببخش:))))خواستم آبروداری کنم ولی دقیقا مزش عین قیافش بود!!چیو نوش جان لب نزدم:))))))))))))

شکل تاپاله گوسفنده دلی😂

بیشعور آدم اینجا رد میشه مراعات کن تاپاله یعنی چی:))))تا چند روز هر چی بخوام بخورم این حرفت میاد جلو چشم :| :))))

قیافش که خیلی خیلی اشتها آوره :)))))

میخوای واس تو هم بفرستم اگه دوس داری؟:)))))

معمولا یه یه ظرف با ابعاد مناسب انتخاب میکنن و مقدار ثابتی توش از مواد میریزن، وقتی درست شد، بعدی... که همه هم اندازه دربیاد... با قاشقی چیزی ریختی فکر کنم :) شبیه کتلت شده دیییی:

آره آره با قاشق ریختم.بعد باید وقتی ریختی دس نزنی بهش،من حتی همش هم زدم تو تابه:)))))) تشبیه زیبایی بود!سیمپل نظر دیگه ای داره!:)))))))

خخخخخ مسخرهِ خُل 

یعنی کامنت simple نابودم کرد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خود من الان تیکه های پاچیده شدم به در و دیوار ناشی از خوندن کامنت سیمپل رو دارم جمع میکنم:))))

نه ولی جدی به خانوادت رحم نمیکنی به خودت رحم کن D:

چی شده مگه؟:))))))))

واسه اینکه مجبورید همچین چیزی رو بخورین گفتم :))

+ کامنت سیمپل فقط :)))

نه بابا نذاشتم به اون مرحله برسه.اینایی که تو عکسه رو قبل اومدن مامانم سر به نیست کردم و بقیه خمیر موندش رو ریختم تو یه قالب و گذاشتم تو مایکروویو یه کیک شکلاتی ای شد که نگو و نپرس:دی 

تو خونه هم همه از من میترسن کسی هم کاکائو دوست نداره کیکه رو فقط باید خودم بخورم:))

+آره:)))))))))))کاملا رک و صادق!فداشم من اصن

من هم اولا واقعا نمیتونستم پنکیک درست کنم
اما یکبار دستورش رو از یه پیجی پیدا کردم و با کمی تغییرات درست کردم و خوب درومد. اینجا http://asooka.blog.ir/1397/01/29/%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D9%87
درباره ش نوشتم، امتحان کن، مطمئن باش دقیقا مثل اونایی میشه که تو عکسا هست :-)

اتفاقا قبل درست کردنش وبلاگ چن تا از بچه ها رو زیر و رو کردم برای پیدا کردن این پست چون یادم بود تو وبلاگ یکیتون دستورپخت درست حسابی ش رو دیده بودم!میدونستم کسی که اون پست رو گذاشته خودش میاد میگه:))))مرسی بابتش^_^.ولی من باید خودمو بسازم انگیزه بگیرم با اون گندی که زدم دوباره جرات کنم دست به پنکیک پزی بزنم :دی

شدیدا درکت میکنم...شدیدا :دی

:))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان