چه دلبری هستم منــــــــ

کار از پر بودن و اضافه وزن و تپلی گذشته.قبول دارم چاق شدم.چاق شاید کم باشه واس وصفش،چــــــــــــاقــــــــ درست تره.ازون مدل چاق حال به هم زنایی که راه رفتن هم سختشونه و نفس کم میارن.داداش صدام میزنه خپلی.مامان میگه خرس قطبی.ت میگه عرضت داره از طولت بیشتر میشه.الف میگه با وزن گوشتی که امسال اضافه کردی میشه طایفه ای رو آبگوشت داد!!:| حالا ما که به هیچ جامون نیست با خنده قد و قواره کج و معوج خودشونو مسخره میکنیم باشد که رستگار شوند و بدانند گذشته و آینده من این خرسی که طی نه ماه یازده کیلو:| اضافه کرده نیست ولی فقط باباس که من هر چند کیلو بودم و شدم "دلبر بابا" صدام میزد و میزنه

+کامنتا رو باز گذاشتم واس هم خرسیای عزیز که قراره بیان بگن آره ما هم سال کنکور وزن اضافه کردیم خوشحال شم تنها خرس دنیا نیستم:))))

ببخشید من نمتونم بگم سال کنکور چاق شدم :'( نمتونم همدردی کنم...
چون من خرس بودم قبلا خرس تر شدم دی:  [آیکون خبیث]

خللل:))))))

١٠ کیلو اضافه کردم :)
و قراره ٢٢کیلو کم کنم:/

منو تو هم وزنیم؛)))))

من برعکس،لاغر میشم:/

کوفتت شه!

بری دانشگاه حل میشه:)))

آیا دانشگاه به عنوان دستگاه چربی سوز عمل میکند؟:)))))

اگه فحش نمیدی بذار بگم من شیش کیلو کم کردم و وزنم یک کیلو کم تر از حد نرمالم شده حتی :-))) استخون و فارغ

اگه نمیدم؟توقع داری ندم؟:))

ما اینجوری به خودمون امید میدیم:-D 

:))

و من هنوز ۴۱ کیلو ام :/

حالا من خرسم ولی شما هم یکم چیز میز بخور جون بگیری خب:|

من اون سال لاغر شده بودم متاسفانه :-D
اما خب چاقی،از پارامترهای درسخون بودن بود تو دوران کنکور

الان خوشحال باشم پارامتر دارم؟:)))) :دی

نمیدونم چرا اصلا چاق نمیشم -_- 😜

چون ژنت خوبه!!

من تا چندسال قبل مادرم به زور سعی میکرد با مکمل غذایی و اینا وزنمو بیشتر کنه از نی قلیونی در بیام  /: تا حدودی هم موفق شد البته D: خلاصه همین که دلبر بابا هستی هنوز بسه بنظرم :)))

بعد مادر من هر بار مبینتم میگه فعلا کنکور داری ولی از بعد کنکور نبینمت دور و بر سفره و آشپزخونه حق نداری هیچی بخوری:))))

آدم باس دلبر خودش باشه!که نیستم فعلا

من سال کنکور و قبلش و حتی چند ماه بعدش 39 کیلو بودم
رفتم تهران و ترم اول شدم 52 و از ترم دوم تا الان که ارشدم تموم شده 44 موندم :دی

آقا چجور دل و رودتون توی 44 کیلو جا میشه؟!احتمالا طول رودت کمتره،یدونه کلیه داری که جا شدن اعضا جوارجت:دی

و این که خوشا به مراد:)))))مث یه پر از جا میکندت رو انگشتش:)))

من پس از دو سال دانشجو بودن خرس تر شدم و تازه امسال بعد چهار ترم درس خوندن قراره کم کنم 

و تااازه هنوز شروع نکردی:))))وای بر تو:دی

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان