سوال

اینکه میگن واس کنکور مداد مشکی نرم همراتون باشه ینی نمیذارن من اتودامو ببرم داخل؟:(.مداد خیلی گنده مینویسه صدای کشیده شدنش رو برگه هم رو مخه-_-


عکس هم جهت تلطیف فصا!!:دی

میذارن
ببر حتما با خودت

مرسی6__6

نه عزیزم میذارن ببری فقط برآی راحتی خودت و اینکه مداد نرم و پررنگ تره اینجوری میگن :)

مداد داغونه که:|من الانا که اصن حتی بلد نیستم دسم بگیرم:| !!غریبی میکنم باش:دی

هیچوقت تو زندگیم اتود نداشتم
فقط مداد! :/

سنگینی و باحالی اتود رو مداد نداره که:|مداد خیلی سبکه.ولی اگه ازون تراش باکلاس گنده ها که خوشگل میتراشه داشته باشی آره مداد عالیه:))

اره بابا میذارن ببری.چرا نذارن

آخه یجووووری تاکید شده روش که مداد نرم مشکی فک کردم نمیذارن.مثلا بگن بمب توش جاسازی کردی!!تو دوران مدرسه کم ندیدم ازین ایرادای بیخود

منم از اول ابتدایی به بعد دیگه با مداد ساده ننوشتم :) ولی مداد نوکی 3 تا میبرم سر جلسه ازمون بعدکنارش یه مداد ساده هم برآ دلگرمی میبرم :) حالا من سوالم اینه ؛ آیا میذارن جامدادی ببریم سر جلسه ؟

سه تا اتود منم که میبینی:))))

فک نکنم مشکلی باشه ولی خب مشکوکه

چرا اجازه میدن :))

بله مرسی:)

میذارن. من خودم با اتود کنکور میدم همیشه :)) (پنج تا کنکور ارشد و یه دونه دکترا و یه دونه کارشناسی)
من هایلایت هم می‌برم (فارسیش میشه رخشان؟ :دی)

حالا اتود هیچی،رخشان واس چته؟نکته ها رو رنگی میکنی برگشتی خونه بخونی؟:)))

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان