بعد از طوفان

واقعا فک کردی غصه ت رو میخورم؟منی که به در و دیوار میگم غم جهان گذرا مخورررر؟میرم روستای پدری،بستنی با شیرمحلی واقعی میخورم،میشینم لب و جوی و نفسسس میکشم و و موقع برگشت میرم شهربازی سفینه سواری تخلیه انرژی شم.الانم توپم.توپ توپ

 من میانگین ترازم خوب نیست خیلی ولی امروز از اونم 400 تا پایین تر اومدم :))))))
خوشحالم که خوبیم بعد یه ضربه شوکه کننده دی:

* داشتم با داداشم حرف میزدم میگفت من اگه به رتبه ها و ترازای کانونم اهمیت میدادم الان باید "مدارک پزشکی" چلغوز آباد میخوندم :)

جامع بودن و نزدیک به کنکور بودنش اذیتم میکرد که نکنه سر کنکور همین طور بشه؟!

خوبه که تو هم خوبی:دی دوباره میسازمت وطن:))))

خب البته اینی که میگی هنوزم منو اذیت میکنه ... یعنی واقعا خیلی وحشتناکه بعد این همه زحمت سر کنکورم اینجوری بشه... ولی خب میشه به احتمالات بهتری هم فکر کرد :)

ولش دیگه تموم شد رفت

حتی اگه آخریشم گند بزنیم،ینی یک تیر؛اینکه سر کنکور چه اتفاقی میفته معلوم نیست!باید چراغ خاموش برونیم ببینیم از کجا سردرمیاریم

حالا اینو بگم برات که من 1 تیر تولدمه =))))))

دیگه سعی کن بهترین کادو رو بدی به خودت:))

چقدر پر انرژی و باحال:))♡♡♡

دیگه باید خودمو دوس داشته باشم نذارم غم تو دلش بشینه:دی

از دور دارم به طوفان نگاه میکنم . مثه مردمی که دارن ازش فرار میکنن نیستم . فقط دارم نگاه میکنم و وایسادم تا بیاد . بعدش غرق بشم توش . و تمام

میدونستی هرررر کسی که  حتی ذره ای غیرت داشته باشم روش اننننننننقد راحت حرف از سکون و بی حرکتی بزنه منتظر باشه غرق شه بی تارف بهش میگم تو غلط کردی میگی "وایسادم تا بیاد" و وقتی کامنتتو خوندم با اجازت این حرفو زدم بهت؟

شل نگیر راحیل
سفت میخوری...

غم جهان گذراست ....چون میگذرد غمی نیست :)

جهان غمش که هیچی،خودشم گذراست لعنتی.برن به درک.خودشو غمش با هم

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان