حتی شما سیب زمینی عزیز

فک نکنم کسی باشه که سیب زمینی سرخ شده دوست نداشته باشه.تا حالا دو وعده پست سر هم سیب زمینی خوردین؟سه وعده چی؟چهار بار؟پنج بار؟اگه تا الان زده نشدین بی شک سر شیشمین بار حالتون بهم میخوره ازش

احسان جان!تو کار و زندگی نداری؟لامصب سیب زمینی هم که باشی یه حدی داری.تا یه جایی خوشمزه ای.خودت خسته نشدی هرسال هرسال؟شبکه سه ماه رمضون دم اذان رو قرق کردی؟

سیب‌زمینی نیست پیازه

من از پیاز متنفرم :دی

تازه دخترا که عاشق احسان جان بودن :)))
میدونی با اینکه همه برای ماه عسل جوک میسازن و گله میکنن و اینا، ولی بازم همه میشینن تماشاش میکنن :)) کلا یه جزء لاینفک از ماه رمضون شده D:

همکلاسیام عکس احسانو میزدن به در و دیوار کلاس من پاره میکردم دعوامون میشد:دی

افتخارشو دارم تا الان این دو سه قسمتو ندیده باشم ولی خب قسمت اول فقط نگاه کردم ببینم خواننده تیتراژ کیه بهنام بانی بود پوکرفیس تر شدم:|

منم نه از خودش خوشم میاد نه برنامش

من هم شما رو دوست دارم هم برنامتو:دی :))))

  نگوووووو اینجوری :(((

چجوری بگم پس؟:))))) تازه کلی حرفای زشتو سانسور کردم نزنم بهش :دی

والا به خدا گرفتار شدیم :(

پرواز کن پروااااااااز

رها شو تو هم میتونی مث من 

در تلاش برای تلطیف فضا
بعضی قسمت هاش هم بد نیستا :دی

اون بعضی قسمتا نمی ارزه به این که فضای ماه رمضون احسانی بشه:دی ضرراش بیشتره

+ الان دقیقا 2 ماهه تلویزیون ندیدم ! 
حالا گفتی احسان ، برم ببینم چه شکلی شده 

من کلا تی وی نمیبینم:)))برای دیدن تیتراژ روشنش کردم و بعد چن دقیقه خاموشششششششش

هنوزم چشماش مث گربه س زن هم نمیگیره لامصب جماعت عاشقی رو نجات بده تکلیفشون روشن شه:دی

خوبه تا تیتراژ آخر نگاه نکردی
آخه مسیح و آرش ای پی؟:/

ناموسا؟:|

نه ما از ماه عسل دیدن خسته نمی شیم علیخانی هم از ماه عسل اجرا کردن:)

ولی من الان به نیابت از احسان از هردوخسته م:دی

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان