تویی که امشب دهه وزنت جابجا شد

به زمین و آسمان قسم همان طور که به سادگی طی هشت ماه نه کیلو وزن اضافه کردی،در سه ماه تابستان به همان سادگی بخش اعظم آن را میتوانی کم کنی.فقط من در رابطه با اعتماد به نفس از دست رفته و ترک هایی که روی کل بدنت افتاده نمیتوانم قولی بدهم.هر چیزی قابل جبران و درست شدنی نیست...


من از بچگی لاغر مردنی بودم، و درست درکت نمیکنم تو این مورد. ولی این باعث نمیشه که نگم: «جمع کن بابا!». آخه آدم بخاطر 9 کیلو گوشت اعتماد به نفسشو از دست میده؟ :| 

ببخشید که همدردی نکردم D: ولی از اون جاهاییه که همدردی کردن بدترین کار ممکنه!

حرف من کیلوهای اضافه نیس.اونا درست میشن

یه سرچ کن تو گوگل "استریا" بفهمی از چی مینالم

به نظرم تپل بودن خیلی هم خوبه. اصن یکی از معیارهای مادرشوهرا گوشتالو بودن عروسشونه :دی 
غم مخور خلاصه

مگه من میخوام شوهر کنم یا با گوشتالو بودن دل مادرشوهرمو ببرم؟:)))) 

الکی مثلا خواستم بهت روحیه بدم :))
من اگه وزن تو رو داشتم برام ماشین می‌خریدن :((( برو شکرگزار باش :دی
ملت حسرت اون وزنو دارن

من برسم به ۵۶ جدی برام ماشین می‌خرن 
و می‌دونن که نمی‌رسم :)))

منم اگه به 56 برسم ماشین میخرن برام:دی :))))))))) واقعیاااااا!

هیچکی حسرت وزن منو نداره
کاری نکن بگم برات
بشنوی میگرخی :|

طراح اصلی قالب : عرفان ویرایش شده برای یک بنفشِ مهربان